Gizemli birisin... Seni tanıyan biri sonuna kadar aslında iyi mi kötü mü olduğunu anlayamaz.
DOĞRU OLANI YAPMAK UĞRUNA SORULAR YARATIYORSUN!SENİ ARKANDAKİLER KOLLUYOR.BAŞARILISIN BUNUN KAYNAĞI TAM BİR YOL GÖSTERİCİ OLMAN!SEN YOLU GÖSTERİRSİN İSTEYEN İSTEDİĞİNİ YAPARxD
Sen Sokak Nöbetçileri kitabından Helin Saye Aktansın! Psikolojinin pek iyi olduğunu söyleyemem ama çok güçlü bir kadın olduğunu biliyorum.
Bu tesi yapma gereğin olduğunu hiç sanmıyorum. Ne yaptın öyle, nesin sen Skz filozofu falan mı? (Şaka bir yana) MÜKEMMELDİN!!! Başarılarının devamını diliyorum ve gurur duyuyorum, Stray Kids de öyle. Tebrik ederim mega Stay!!!
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Engene hissetmiyorsan hakkında daha fazla şey öğretebiliriz sana.Fighthing!
Nazik ve arkadaşsın Başkaları ile derinden ilgileniyorsunuz ve arkadaşlarınızı kurtarmak için herşeyi yapacaksınız.