Sana tam bir köpek yakışır seni korur ve senin kadar cesurdur =)
Kardeşim Sen Hangi Takımlı Olursan Ol İçindeki Beşiktaşlı...
Naifliğe, güçsüzlüğe ve aptallığa tahammülünüz yok. İnsanları iyiliğin değil, zorluklardan çıkartılacak derslerin eğiteceğini düşünüyorsunuz. Onları hep en kötüye, en olumsuza hazırlıyor ve böylece güçlenmelerini, akıllanmalarını sağlamaya çalışıyorsunuz. Dışarıdan biraz ürkütücü göründüğünüz doğru. Ama sonunda insanlar sizi anlıyor, ne yapmak istediğinizi kavrıyor ve hak veriyorlar. İlkelerinizden hiçbir şekilde taviz vermiyorsunuz. Zor bir insan olsanız da sevdiklerine güç veren bir tarafınız var. İşiniz zor, ama iyi ki varsınız...
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
Guven sorunlari vardir, zar zor guvenirler, travmalari coktur ve sevdikleri kisiyi kaybetmekten cok korkarlar.
Isteklerinize ulasmak için önünüze çikan firsatlari degerlendirmelisiniz. Cesaretinizi toplayip kararlilikla planlarinizi uygulamaya baslatabilirsiniz. Moralinizin yükselecegi ve kendinize olan güvenin artacagi bir dönemdesiniz. Bu dönem derin ve canli bir iliskiyi haber verir. Sizi doyuma olusturacak samimi bir iliskiyi var olan iliskinizi ise gelistireceginize isaret eder. Asiri heyecaniniz ise zaman zaman tartismalara neden olabilir.
Sen Rocky'sin . Kendine güveniyorsun ve dans etmeye bayılıyorsun.
Eğlenceli ve iyi bir insansın dansın çok iyi ama bazı antilerin var
Vayy vay kimleri görüyorum kendini fandoma adamış biri tebrikler böyle stay e can kurban😻
Stay olalı fazla olmadı sanırım.. Sorun değil her şeyi doğru bilmek zorunda değilsin. Biraz daha ilgilenmeni öneririm. Seviliyorsun^^
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Hayatı hızlı yasıyosun inşallah genc ölmezsin:)senin filmin Requiem for a dream...
KENDİNİ BİR TOPLUM İÇİN FEDA EDEBİLECEK KADAR CESURSUN.HELE BİR DE BU TOPLUM KENDİ MİLLETİN OLDUĞU İÇİN GURURLANMAKTA HAKLISIN.
En büyük metropoldensin. Muhtemelen çoğu konuda bilgi sahibisin. Bebek/Emirgan civarından biriysen entelsin. Genel kültürün ve eğitim seviyen pek yüksek!
MACARLAR TARİH BOYUNCA FİZİK GÜÖLERİNDEN YARARLANARAK BİR ÇOK SAVAŞTA KENDİLERİNİ İSPAT ETMİŞLERDİR. AYRICA AVA ÇIKMAYI HİÇ BİR MACAR REDDETMEZ...
Neşeli, enerjik ve hareketli yapısıyla dikkat çeker, fakat bir o kadar da kararsızdır ve sürekli fikir değiştirir Pratik, akıllı ve çekicidir. Fakat anlamak çok zordur. Çünkü sürekli bir değişkenlik içerisindedir.Tezcanlıdır ve hareketli yaşamayı sever.
Sen sanat ruhlu bir insansın.Sanatsal toplantılara katılmak kafelerde vakit geçirmek için paris senin şehrin
Yabancı dil öğrenmeyi seviyor olmalısın ve de büyüdüğünde yabancı ülkelere gitmak istiyorsun...
Fanatik koyu bjk lisin takımının ilk 11 ini sayabilirsin kısacası takımına aşıksın
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.