Seni sonsuza kadar çok seveceğim ve daima benim birtanecik minik bebeğim olacaksın küsüp barışsakta bunlsr hep olacak şeyler kimse güllük gülistanlık yaşamıyor sonuçta ama bizim ilişkimizde sen de benim gözümde her zaman mükemmelsiniz canım aşkım benim şu hayatta en büyük isteğim seninle sonsuza dek beraber olmak iyi veya kötü günlerimiz olsun seninle olduğu sürece benim her günümün muhteşem geçeceğine eminim iyi ki benimlesin sana böyle sürpriz yapmak istedim minik bebeğim seni çok seviyorum ♥️
Sen kış mevsimisin! Kar taneleri gibi zarif,sessiz ve sakinsin. Oldukça samimisin.Sakin ve güzel şeylerde huzur bulursun. 6. Hissin çok kuvvetlidir.
Sen tam Lee Know'un ideal tipisin! Tabi ne kadar iyi anlaşırsın bilmiyoruz ama seni tanısa çok severdi. Ama sakın kaşınma yoksa peçeteyi yersin.
HaYaTI ToZ PeMbe GöRüYor Ve HiçBir ŞeYİ TaKmıYorSun.AnCak BöLe DeVaM EdEren SaNa DeĞer VeRenLeRİ KaYbEdEcEkSiN.SöLeMeSi BizDeNnN :=)
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Lia gibi tatlısın güzelsin herkes senin tatlı olmanı kıskanıyor ama sen onlara rağmen her zmn dimdik duruyorsun işte bu adamın lia gibi tatlı ama kurnaz olucaksın bebeğim
Hava özelliği gösteren insanlar kendilerini üzüntülerinden endişelerinden vb. kötü şeylerden soyutlayabilirler. özgür olmak gezmek (rüzgar gibi) içlerine işlemiştir.moralleri yüksek ve neşelidirler (hava olmadan canlılar yaşayamaz)
Fenerbahçelisin..Çünkü Fenerbahçeliler tipinden değil,kalbinin sesinden anlaşılır
Türkiye standartlarına %50 uyuyorsunuz!
Kore standartlarına göre tanrıçasın!
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎