Hayatında sürekli inişler çıkışlar olacak.Niye hep ben diyeceksin ama bu sürekli kötü şeyler yaşayacaksın anlamına gelmiyor.Sende bunun farkına varıp hep umutla güzel günler bekleyeceksin eğer çok sabırlı davranırsan her konuda mutluluk seni bekliyor ama çok karmaşık bir hayatın olduğu için sen bu mutluluğun tadını tam olarak alamayabilirsin...
Ahhh Elma Ahhh.Sen Öyle Bir Kişiliğe Sahipsin ki.Utangaç Tavırlarınla Kaç Aşığın Sempatisini Kazandın Ama Sonradanda Döndün Sırtını Gittin.Çok Ahlar Aldın, Ama Bunu Kasten Yapmıyorsun.Bu Senin Doğanda Var.Çok Şanslı Birisin.Hem İlişki Hemde Para Açısından.Biraz Daha Açık Ol Ve Rahat Davran Diyeceğim Ama Böyle İnsanları Peşinden Koştırmak Dururken Değişmeyeceksin Biliyorum. Buda İnatcı Ve Zeki Yapından Kaynaklanıyor.