Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Sen de zoktay gibi duygusal ama bir o kadar da samimisin
Sen gerçekten mükemmel bir insansın. Bakış açın hep iyi sonuçlara yol açıyor. Tugay gibi şefkatli birisin. Ama bazen çok dikkatli olman gerekebilir çünkü seni masum gözüken insanlar kandırabilir. Hayallerinin peşinden koş, asla pes etme...
Sen Aşkın Erizgi'sin. Kara gözlüsün ve cesursun. Tam bir queensin. İnsanlar seni hep kıskanır ve arkandan konuşurlar ama sen takmazsın. Sen kıskanılacak türden birisin.
Eğlenceli kişiliğin ile ön plandasın. Acılarınla gülerek başa çıkıyorsun. İçinde bastırdığın acılar senin bu eğlenceli ve renkli kişiliğini ortaya seriyor.
Sen Duru'nun kayıp ikisi gibisin. Bazen sadece kendi bildiğini yaparsın ama gerçekten çoğu konuda bilgi sahibisin. Tabi önyarılı olduğun konularda var ama bunlara biraz zaman kolay aşarsın.
Çok inatçısın aynı zamanda hayvanlara vb. Çok özen verirsin