Evleneceğiniz kişinin ismi K harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Adanalıdan maraz ali: sen en ufak olayda öfkelenen ama aslında pamuk kalpli iyi birisin bişey olduğunda intikam almasınıda bilen birisin
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Bence ona daha fazla yakın davranmalısın
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Bildiğiniz tüm yolları denemişsiniz ve yine başarısız olmuşsunuz. Artık biraz kendinizi nadasa bırakma zamanı gelmiş. Biraz dinlenin göreceksiniz o zaman herşey çok daha iyi olacak. Aklınız her zaman yeni fikirler ile dolu. Ama artık bu sizi yormaya başladı. Çevrenizdekilerle bir kişi hariç bir güven sorunu yaşıyorsunuz. Takım oyununa katılmanızın vakti geldi. İnsanlara biraz müsadece etmelisiniz. O ördüğünüz özel duvarı yıkmasanızda insanlara içeri girmeleri konusunda biraz yardımcı olmalısınız. Yoksa yanlız kalabilirsiniz. Büyük bir harcama yapacaksınız. Dikkat edin.
Jojo kadar cici bir yüzün var umarım bu saf güzelliği hiç bozmazsın..
Sen bir feritsin oldukça eğlenceli ve cesursun yeri geldiğinde çocuk gibi olabiliyorsun
Sen bazı zamanlar öfkene yenik düşebilirsin ama cesur ve asil bir kişiliksin!
Hadise gibi eğlenmeyi dans etmeyi şarkı söylemeyi seviyorsun.... Hayatın Tadını Çıkart...
Walt Disneyin kahve rengi gozlu ve sacli en guzel prenseslerinin basinda kendisi yer alir.Her zaman masumlugu ve temiz kalpli olusu kendisini ve guzelligini olumsuz kilmistir...
Hesapli,idareli,iktisatli,tutumlu bir arkadassiniz.Yada kivirmadan soyleyelim.Resmen Paragoz bir arkadassiniz. Dis gorunuse cok onem veriyorsunuz.Arkadaslarinizi buna gore seciyorsunuz.Hesap odenirken masada bulunmuyorsunuz.Kendi dogumgununuzu dunya aleme duyuruyor,baskalarinin dogumgununu ise nedense unutuyorsunuz.Uzuyorsunuz.Yoruyorsunuz.Hic utanmiyorsunuz!
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Millet size artık çok uyuz olmaya başlamış hareketlerinize dikkat edin
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
Kesinlikle karşındakinden şüphe etme çünkü seni ailesi, arkadaşarı ve diğer tüm sevdiklerinden çok daha fazla seviyor ve çok şanslısın ;)
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Testimize gore mutluluk sizi ortalarda yakalayacak.Ama sonunda bu guzel duyguyu sizede tattiracak.Beklemeye degecek olan sey sizin omrunuzu paylasmaya sececek oldugunuz insansa ki bu o kisi,bu zaman sizi cok etkilemeyecektir.Nasil gectiginin farkina bile varmayacaksiniz buna eminiz...
Sen ileride çok güzel birisi olucaksın, sana bir bakan dönüp dönüp bir daha bakıcak.Bence güzellik yarışmasına şimdiden kaydını yaptır anca sıra gelir :)
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Kendi duyguların , kendi düşüncelerin var. Ama çoğu zaman başkalarının etkisi altında kalıyorsun. Birinin sana söylediği en küçük şey seni inatlaşmaya , kararını değiştirmeye veya doğrularından vazgeçmeye itebiliyor. Aileye değer veriyorsun. Senin için paradan çok huzur önemli. Ama paranın da keyfini sonuna kadar sürebilecek yapıdasın. :D
Verdiğin cevaplara göre sana hayran kalmış , Ve arada sırada sana bakabiliyor. Eğer seni sevmesini istiyorsan . Daha çok çaba sarfet . Yanlış anlama ! güzellik - yakışıklılık yönünden değil . Ona iltifat edersen , Örneğin ..... çok başarılısın gibi daha çok ilgisini çeker . Kim iltifatı sevmez ki ? Ayrıca onla konuşmaya çalış . İyi bir ilişki için birbirinizi tanımalısınız. ! Haydi İşe koyul . İyi şanslar :)