Sen Lisa sın. Aman tanrım kendini mutlaka sevmelisin çünkü insanlar seni seviyor ve sevmeyen varsa da çok sey kaybediyor dostum. Samimiyetin ve guvenin sen harikasin ve Lisa da öyle.
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Sen bir ACE'sin! Rap senin alanın, iyi vokallerin var, dansta en iyilerdensin ve visuallerin mükemmel!
Sen grupta en çok dikkat çeken kişilerdensin. Grupta uyum sağlamak yerine grubun başındasın ve oldukça güçlü bir kişiliğe sahipsin.
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Tam bir anne gibisin yönetici ve koruyucu vokal olarak mükemmel bir sesin var iyi kalpli ve etrafındaki insanları kırmamak için çok çabalayan.
Sende asa gibi gözü kara ve inatçısın rapta başarılı olduğun kadar diğer bölümlerde de yeteneklisin gerçek bir ace'si böyle devam et
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Tam bir manifamsın helalll🤭🫶🏻🤏🏻