Herkesin gıptayLa baktığı bi çiftsiniz. Birbirinizi oLduğunuz gibi kabuL ediyor, küçük uyumsuzLukLar yüzünden kavga etmiyosunuz. Bu gidişLe bikaç yıL sonra aiLeLerLe tanışırsınız. Şu anda görünen; Sonsuza dek mükemmeL bi aiLe oLma şansınız var..
Bu dünyada sizin kadar çok seven biri daha olamaz.
Siz resmen kendinizi askiniza adamissiniz. Bir çesit "mutluluk perisi" gibi sadece onun mutlulugunu düsünüyorsunuz. Siz de böyle olmaktan dolayi mutlusunuz. Sevdiginiz kisi gerçekten çok sansli. Umarim o da bunun farkindadir!
"Ne iş olsa yaparım." türünden birisin.Her türlü mesleğe uyum sağlayabilecek bir kişiliğe sahipsin.Bıraksanız 2 üniversite bitirip üstüne masterlarını yapar.Aristotales gibi insansın valla :)
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Arkadaşların için büyük fedakarlıklara hazırsın...zor küsüp zor barışanlardansın..aşırıya kaçan ve bazen insanları usandıran huyun ise çok kibar oluşun..küfürü denemelisin..seni kendine getirebilirxDxD
Sen galiba özlemişsin onu belli. Yada hiç aklından çıkaramamışsın. Çok uzun sevdin galiba. Kendini üzmene gerek yok. Oda özlemiş baksana.Sen onun gidişini bile özlemişsin. Biraz duygularınla değil aklınla baksan anlarsın. Neyse sen özlemeye devam et...