Sen bizim Jihyo' muz gibi çok mağrifetlisin💖
Tıpkı bir şeker gibi tatlısın her daim parlıyorsun Lia gibi cam kalplisin hemen kırılabilirsin kendini sev çünkü böyle çok güzelsin💗
Hayatına böyle devam et insanlar sana imrenecektir...
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
Eh İç Güveysinden Hallice İyi Sayılırsın Ama Birazdaha Çalışş
Öss adeta sizin hayatınızın bir parçası olmuş, siz araştırma yapmayı,kitap okumayı çok seven birisiniz, sizin için öss yi kazanmak zaten garanti olan bişey,siz hangi üniversiede okuyucağınızı(boğaziçi,odtü,cerrahpaşa) düşünüyosunuz.belkide şirin uslu bi öğrenci olursan dereceye bile girersin ;)
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
Tatlı bir tarzın ile güzeliğini ortaya çıkarıyorsun özellike yüzün ile periye benziyorsun.
Sadece ilgili ve eğlenceli olun.Test sonucun aşk ve sana aşık olan kişi sana en kısa zamanda çıkma teklifi edecek.Kesinlikle kabul etmelisin. :)
S Harfi ile başlayan Bir Eşin Olacak
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Deniz olucak...Huzuru, sadakati ve eğlenceyi aradığınızı söyliyebiliriz.
SENİN AŞIK OLDUĞUN KİŞİNİN BAŞ HARFİ A
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Çıtı pıtı birisin . Çok titiz ve kibarsın. Çikolataya hastasın :D
Şirinsin ama kendini şirin bulmuyorsun. Ama mükemmel bir sesin var
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
'Evet siz mükemmel çiftsiniz. Evliyseniz ne mutlu size, ama eğer henüz evli değilseniz hiç boşuna zaman kaybetmeyin ve bu birlikteliği ölümsüzleştirin. Tabi evlilik siz mükemmel çiftimiz için ikinci planda kalıyorsa orasına biz karışmayalım. O kadar mükemmelsiniz ki gözleriniz birbirinizden başkasını görmüyor ve en önemlisi aranızda güven var. Sizin gibi olmak isteyecek ve böyle bir ilişkiyi yaşamak için can atacak ne kadar insan olduğunu bilseydiniz, birbirinize bağlılığınız bir o kadar daha artardı. Bu konuda bize inanabilirsiniz. :) Size bir ömür boyu mutluluklar dileriz. Umarız mükemmel ilişkiniz hep böyle devam eder!
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Evleneceğiniz kişinin ismi D harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sanki biraz daha mı araştırma yapsan? bu STAY olmadığın anlamına gelmiyor fakat biraz daha araştırma yapsan çok iyi olur! İyi ki varsın kendine dikkat et STAY!
Fanatik koyu bjk lisin takımının ilk 11 ini sayabilirsin kısacası takımına aşıksın
Tam bir moda tutkunusun! alışverişe bayılırsın özellikle makyaj v.b şeyleri çok seversin!
Pembe rengini çok seviyorsun sevimlisin sevecensin çok tatlısın herkes seni çok seviyor iyi niyetlisin samimisin bu yüzden çok arkadaşım var
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Eğlenceli bir insansınız. Etrafınızdakiler sizi eğlenceli buluyor ve popüler bir kişiliğe sahipsiniz . Daha çok tatlı ve sevimlisiniz.
Sen ROSE gibisin! Resim çizmeyi ,mor rengi seviyorsun ve hem duygusal hem sevimlisin
Olaylara mizahi yönden bakan esprili bir karaktere sahipsin.İnsanlar yanında olunca moral buluyor ;)
Tıpki Sandy'sin..Akıllı,güçlü,mantıklı,düşünen ve sevilen birisin..Birçok arkadaşın var..
Yaşamdan soğumuşsun seni sevenlerin yanına git konuş ve eğlen .
Selena gomez gibi muhteşem ve güzelsin kendin olmayı ve eğelenmeyi seviyorsun ......
En çok Mabel (Meybıl)'a benziyorsun. Tam bir enerji bombasısın... Sende bitmek tükenmek bilmeyen bir neşe var. Eğlence ve çılgınlık senin göbek adın. Bazen aşırıya kaçıp şapşi olabiliyorsun. Buna karşın maceraları seversin (eğlenceli olduğu sürece)...Ayrıca şapşiliğine rağmen fikir üretmekte üstüne yok. Şakacı olsan da doğru olanı yapmaktan çekinmezsin. Kendini ifade etme konusunda hiçbir sıkıntın yok... Ama senin en çok eğlendiğin şey dostlarınla geçirdiğin zamandır.