|
|

En büyük başarı hiçbir zaman düşmemekte değil, her düşüşünüzde tekrar ayağa kalkabilmektir... Konfüçyüs
Sakın kaybettiğin yerde bekleme, çünkü güçsüzler öyle yapar. Ve kapanan bir kapıyı birdaha çalma, kapanan kapıyı acizler çalar.
Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa... Mina Urgan
Hiçbir şey bilmeyen hiçbir şeyi sevmez... Hiçbir şey yapamayan, hiçbir şeyden anlamaz... Hiçbir şeyden anlamayan insan değersizdir... Oysa anlayan hem sever, hem her şeye karşı duyarlı olur, hem de görür... Bir şeyde ne kadar çok bilgi varsa, o kadar büyük sevgi vardır... Bütün meyvelerin çileklerle aynı anda olgunlaştığını sanan kişi; Üzümleri hiç tanımıyor demektir... (...Paracelsus)
Çocuk olsam yeniden.. Bir tek düştüğüm için acısa içim, Ve kalbim; çok koştuğum zaman çarpsa sadece. Cemal Süreya
OLMUYORSA ZORLAMAYACAKSIN... Olsun istersin Hatta olsun diye yapılması gerekenden daha da fazla üstelersin. Aşktır ; değer verirsin, ödün verirsin, sevgiden de öte saygı gösterirsin, olmayacak kaç şey varsa bir araya bile getirirsin Bakarsın, ne anlattığını anlayabilmiş (?) ne de çözüm için bi’şeyler yapma gayretinde. İştir; sabahlarsın, “olsun” diye ailenden çaldığın zamanı oraya verirsin Dosttur; hayatta kimseyi dinlemediğin kadar dinler, kendine ayırmadığın onca şeyi “O’na” ayırmaya