|
|

hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!
her gecenin sabahi özlemesi gibi özledim seni... toprak nasil hasretse suya ben de sana hasretim... bilemezsin bendeki seni.... göremezsin gözlerimdeki masum gülümsemeyi.... sevemezsin asla benim gibi... ALLAH\'im onu alicaksan benden, koparma nolur bizi bizden;diye dua edemezsin... gel senin için aglamak neymis gör ögren... yapacagim bise kalmadi.!!... sana olan bagliligimi göremeyecek kadar körsen...!!
Her dostluk senin gibi samimi olmadi benim için. Her dostluk benim bir hazinemdir. Dostlugumuzdan süphe duyuyorsan o süpheni bir kenara kaldir çünkü arkadasligimiz dostlugumuz ikimiz içinde bir hazinedir.
Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle daha nice mutlu yıllara!
"Acaba beni seviyor mu?" sorusu bir kadına çok heyecan verir.Sevildiğini öğrendiğinde bu kez yeteri kadar sevilip sevilmediğine takılır aklı.Oysa bilmiyorsunuz hiçbir kadın yeteri kadar sevilemez..Şunu bilmeniz gerekir: tanrı erkeklere yaşanan günü, kadınlara ise geçmişle yarını armağan etti...
Benim bütün dualarım seninle. Sen bir ömür boyu mesut olasın diye..Yalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye...
Senin yanında olunca her şeyi unutup bir hayal aleminde yaşıyorum, huzur doluyorum, mutlu oluyorum. Gönlüm bir pınar gibi akıp gidiyor, olmayacak umutlara kapılıyorum ve anlıyorum ben asla ayrılamam. Bunu anladıkça üzülüyorum hatta ağlıyorum.
Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayan
Borçlarımızdan, ceza ve günahlarımızdan kurtulmak için bu gece dua edelim.. Allah affeden ve bağışlayandır, unutmayalım.. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak.. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun!
Mutlu insan sevgisine ve kendine güvenendir. Sevgi bütün kapıları açar .. Yeni yılda sevgi dolu günler dilerim.. Mutlu yıllar.
Hayatı tutabilmek, Sevgiyi kaçırmamak, Keşke dememek için düşlerini ikiyle çarp bu kez... Ve onları gerçekleştirecek zamanı ayır kendine... MUTLU YILLAR!!
Dogum Gunun Kutlu Olsun, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim. Mutlu yıllar...
Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana. Sen çöllerde serap, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ışığım sensin, güneşimsin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun!
Bir yildiz seç gökyüzünden parlak ve büyük olsun ve gökyüzünden tekrar bir yildiz seç; bunun büyük yada parlak olmasina gerek yok SENIN YANINDA OLSUN YETER
Sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat. Yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy; ben hep ordayım!
Dün aksam yine seni düsündüm bir sey tikandi bogazima aglayamadim ölümmü yoksa sensizlik mi korkuttu ayirt edemedim çünkü farki yoktu "ÖLÜM SENSIZLIKSE SENSIZLIK ZATEN ÖLÜMDÜ"
İnadına bugün yine seni düşüneceğim tertemiz hayallerime seni çizeceğim, seninle butün hayallerimi süsleyeceğim, sen benim için gerçek olan bir hayalsin!
Huzuru gözlerinde buldum, mutluluğu nefesinde hissettim ve bedenimi ısıttın, bir gülüşün yetiyor be güzelim sen gükdükce acılara inat seni seveceğim...
Seni beklediğim her gün bana yeni bir gündür, seni düşündüğüm her saat yeni hayaller ve yeni duygular katar içime, sen benim için yeni bir hayatsın, mutluyum Cennet Gözlerinde sevgilim
Bilirimki sensizlik ölümdür bana, bilirim ki gözlerin gözlerimde olmaz ise haram olur bu dünya bana göremem sensiz hayatı yalnızlığımda... Seni Seviyorum
Sen olmasaydın ben yaşayamazdım, sen olmasaydın aşk nedir anlayamazdım, tek nefesim sensin benim, sensiz derbederim sevgilim.. Zaman ömrümü alıp gitsede sessizce, seni kalbimden alamayacak yeminliyim aşkımın üstüne bir omur boyu seninleyim askim
Benim için güzel söz yoktur, benim için sana söylenen sözler güzeldir Bebeğim...
seni sevdigimi düsündükçe ölmeyi diliyorum ALLAH tan her seferinde kalbim baska bir isyan çikariyor elimde olsa kalbimi yerinden söker ayaklarimla çignerdim ama elimde degil ne seni sevmemek ne de kabimi söküp çigneyebilmek yapabildigim tek sey seni SEVEBILMEK..!