|
|

Tüm hatlar için...
isterseniz mum bile yakabilirsiniz. ;)
Kendini yanlız hissedenlere arkadaş,üstelik gözlerinin içi parlar.
Yoruma hazır halde ve 4 saniyelik.
Henüz internete düşmemiş bilgiler içerebilir!
Sizden kalanları yerler,yinede dostunuz olurlar.
Fazla içersen,mezeyi yiyemezsin!
Sen genede yavaş git!
Harcarsan gündüzün iyi geçer,biriktirirsen gecen!
gerçeginden daha rahat,iyi oturmalar...