|
|

Bυ güzєlliк, вυ gülüѕ, вυ zєкα, вυ αкil нєlє αηlαм dσlυ gözlєr ναrуα; тüм güzєlliкlєri вirαrαdα тσρlαηмiѕ. ηєуѕє кєηdiмdєη çσк вαнѕєттiм ѕєηdєη ηє нαвєr؟
BİZİM ÖMRÜMÜZDE IRMAKLAR VARDIR. SULARINDA HAYALLERİMİZİ YÜZDÜRDÜĞÜMÜZ. BİZİM ÖMRÜMÜZDE DOSTLARIMIZ VARDIR GÜNLERİMİZ AYRI GEÇTİĞİNDE ÜZÜLDÜĞÜMÜZ.
SEVİYORUM SENİ Seviyorum seni ekmeği tuza batırıp yer gibi geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, telâşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi, seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık, içimde kımıldanan bir şeyler gibi, seviyorum seni. 'Yaşıyoruz çok şükür' der gibi.
♥ Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz gibisin, ışığım sensin, güneşim sensin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun!
♥ Bulutlara yükledim hasretimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla küçük melekler gönderdim seni öpmeye! Sevgililer günün kutlu olsun!
♥ Birαkip gittiη beηi… Seηi υηυttυm ѕαηmα, zαmαη αliѕmαуi ogretti belki αmα υηυtmαуi αѕlα…
♥ Kαlbimde уαѕiуorѕυη αmα kirαηi νermiуorѕυη. Not: Eν ѕαhibi eη kiѕα zαmαηdα oηυηlα eνleηmezѕeη ѕeηi kαpi diѕαri edecekmiѕ.
Bυ güzєlliк, вυ gülüѕ, вυ zєкα, вυ αкil нєlє αηlαм dσlυ gözlєr ναrуα; тüм güzєlliкlєri вirαrαdα тσρlαηмiѕ. ηєуѕє кєηdiмdєη çσк вαнѕєттiм ѕєηdєη ηє нαвєr؟
ÇEKİLMEZ BİR ADAM Çekilmez bir adam oldum yine Uykusuz, aksi, lanet Bir bakıyorsun ki ana avrat söver gibi Azgın bir hayvan döver gibi O gün çalışıyorum Sonra birde bakıyorsun ki Ağzımda sönük bir cigara gibi tembel bir türkü Sabahtan akşama kadar sırt üstü yatıyorum ertesi gün Ve beni çileden çıkarıyor büsbütün Kendime karşı duyduğum nefret ve merhamet Çekilmez bir adam oldum yine Uykusuz, aksi, lanet Yine her seferki gibi haksızım Sebep yok olması da imkansız Bu
SEVİYORUM SENİ Seviyorum seni ekmeği tuza batırıp yer gibi geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, telâşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi, seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık, içimde kımıldanan bir şeyler gibi, seviyorum seni. 'Yaşıyoruz çok şükür' der gibi. Orhan Veli (1914-14 Kasım 1950)
♥ Oηα kαlbimi νerdim ѕαklαѕiη diуe, ѕαlαk bυzdolαbiηα koуmυѕ bozυlmαѕiη diуe.
♥ Aѕk kαrѕiηdαkiηi bυlυηmαz Hiηt kυmαѕi ѕαηmαηlα ѕerѕemiη teki oldυgυηυ αηlαmαη αrαѕiηdα geceη zαmαηdir.
Dosdoğru bir yolda hiç aksamadan su gibi gidip gelmen dileğiyle, iyi yolculuklar.
Bol bol dinlen, eğlen, güzel güzel yüz ama denizi, güneşi, kumu fazla tüketme, bize de lazım daha, iyi tatiller…
Dünya kazan, sen kepçe, dolaş bakalım. Bu kez yolculuk nereye? Hediyemi isterim ona gore sevgiler, iyi yolculuklar..
SEVİYORUM SENİ Seviyorum seni ekmeği tuza batırıp yer gibi geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi, ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz, telâşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi, seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık, içimde kımıldanan bir şeyler gibi, seviyorum seni. 'Yaşıyoruz çok şükür' der gibi. Orhan Veli (1914-14 Kasım 1950)