|
|

Bitmesin diye viceroy...=)
Hararet yapmıştır şimdi yuvarla...=)
Başımızda bi büyük olsun dimi...=)
Mezesiz olmaz...=)
Çok içtik bastırsın...=)
Şişe sevmem diyosan...=)
Bugünde bizim olsun kanka bırak para muhabbetini....=)