|
|

Bugünde bizim olsun kanka bırak para muhabbetini....=)
Şişe sevmem diyosan...=)
Çok içtik bastırsın...=)
Mezesiz olmaz...=)
Başımızda bi büyük olsun dimi...=)
Hararet yapmıştır şimdi yuvarla...=)
Bitmesin diye viceroy...=)