|
|

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, sofrmızı... Hüznümüzü, acmızı, yalnızlığımızı paylaştığımız;birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeğimiz mübarek KURBAN BAYRAMI'nızı kutlar nice nice bayramlara tüm sevdiklerinizle sağlık mutluluk ve esenlikle kavuşmanızı dilerim.