|
|

Seni Seviyorumm..
Senden Vazgeçtim ...Ellerimle Gözlerimle :((
Beni Aldattın ya :( Seni affetmicem..
Benimle sevgili Olurmusunn???
Dans Etmek Ve Şarkı dinlemek isteyennn... Kop Kop Kop!!..
İyiki doğdun canımm..
Sinemaya ne dersin.. Hayali bile gusell :):)
Delicee xD