|
|

Delicee xD
Sinemaya ne dersin.. Hayali bile gusell :):)
İyiki doğdun canımm..
Dans Etmek Ve Şarkı dinlemek isteyennn... Kop Kop Kop!!..
Benimle sevgili Olurmusunn???
Beni Aldattın ya :( Seni affetmicem..
Senden Vazgeçtim ...Ellerimle Gözlerimle :((
Seni Seviyorumm..