|
|

Yorum yok
Yarı yarıya güzel
Konu hakkında düşüncem yok!
Çok şirin bir laptop
Açılımı var mı ? Hala bilemiyorum.
Esk ve köklü bir marka
Herkesin duyduğu güzel bir marka