|
|

Varlığının farkında bile dilim
Ayrılık bize göre deil....
Seni kimselere vermem veremem...
Sevdiğini bir Daha Söyle....
bnm gibisini sn biraz zor bulursun...
SBS Müdürlüğüne :D
Doğrudur Sevdim ama ne kdr şerfsiz olduğunu faredemedim...
Bnm damarımdaki kimyasal etki sn aşıq deilsin olum seninki etkiye tepki
Yalan Söyleme Yalanım Olursun Oyun oynama Oyuncağım Olursun :D
Acı Çekmek Özgürlükse Özgürüz İkimizde
UNUTULDUN!!!
Seni anlayamakta güçlük çekiyorum
Seni sevmek yalnış ise doğruyu istemiyorum...
Ayrılık güzeldir zor olsa da...
Öğretmenime...
Duygusuzun tekisin..
Küsüm sana
hmn ağlıyorsun..
Nefretimsin...
wazgeçilmezsin..