|
|

İşte hayaTın taDı ÇikoLataaaaaa <3
Kim buna hyır diyebiLirkieeee
Acıı aCııı.. Yan sewqiLiLer qününDe beni kaybettiqin için... xD
Kro tim3
Geber emiiii xD
SewqiSiz SewqiLiSiZ sewqiLiLer qünü hediyeSi.. İşte buDur!
Ellerimiz BirLikte ıSınSın ;)
BirLikte buraya gitmeye ne derSin?
Allah Senin Belanı WerSin
Siqara dumanına Son xD
Çok şirin we romantık bir hediye
:P
Hediye Budur xD
Sıcak bir öpüCüK
bİrLikte ısLanmayaLım xD
Hayatın taDı
abLan gurban oLsun sana
<3
nasıl ama?
<3
Gene beni yanLız bıRakTın qeneee