Sen tam bir omda uzmanısın ve marka giyinmeyi çok seviyorsun.hangi mağazaya girsin en gösterişli kıyafeti buluyorsun.
Lüks bir ortamda yudum yudum en sert içecek ... Viski ... Elit kesimin sıkı içicilerindensin. Yarım bardak viski + iki parça buz için adam bile öldürürsün (:
Anlaşılıyor ki, ona sadece aşık olduğunu söylemek yetersiz kalacaktır. Herşeyinizle ona bağlanmışsınız, o sizin hayatınızın anlamı olmuş. Burada dikkatli olmanızı öneririz. Teşhisiniz: KARA SEVDA!
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Minik kuşum kalbime kondu, kafesin kapısını kapattım...
Sen Sonay'sın rahat ve kararlı bir yapıya sahipsin. Mantık ile hareket edesin ve şakacısın
Sen Bige efil sakasın hem güçlü hem duygusalsın kendini çok beğeniyorsun inanılmaz bir egon var kırmızı ruj ve topuklu ayakkabılar imzandir
Tebrikler.Bu konuda gayet iyisiniz.Sizin yaninizdaki bay yada bayan oldukca sansli.Ornek olacaginiz cok insan var bu konuda.Romantik olmak kolay degil ama siz hakkini veriyorsunuz...
Dünyanın en iyi askerleridir Görevlerini neredeyse 0 kayıpla tamamlarlar. Onlar için imkansız diye kavram yoktur.
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Masum, sevimli, etrafina nese saçan, zengin hayal gücü olan ilginç bir insansin
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Günay olucak...Sıkıntı dolu bir hayat sizi bekliyor...Değişmeye bakın :S
Hayatı hızlı yasıyosun inşallah genc ölmezsin:)senin filmin Requiem for a dream...
Einstein gibi akıllısınız . Çook akıllı olmasanızda aklınız iyi çalışıyor.
En cesur ve güçlü 0 Kan grubu Bu kan grubu taşıyan herkes gücü, dayanıklığı, kendine güveni, cesareti, sezgiyi ve tanrı vergisi bir iyimserliği genetik hafızalarında taşırlar. Sağlıklı bir bünye ve iyimserlikle desteklenmiş liderlik özellikleri (güç, etki, güvenirlik) ve başarı için gerekli güdüler size kalan 0 grubu mirasıdır.
Testimize gore evlilik suanda size pek yakin degil.Ama umudunuzu kaybetmeyin mutlaka o guzel gun gelecektir.Dogru kisiyi ve zamani yasayip buldugunuz anda mutluluk sizinde kapinizi calacaktir...
Teshis: Siz ortama agirlik katan raki gibisiniz.Eglenmeyi sevmiyor,hayatta yasadiginiz hicbirseyden keyif almamaya calisiyorsunuz.Sorunlari cok kafaya takiyorsunuz.Bu sekilde her zaman olaylar yakanizdan dusmuyor.Dikkatli olmaya calisin...
Adaleti ancak sen sağlayabilirsin! Mutlaka hukuk yönünde ilerle!
Senin kocan onur olmalı onun gibi insanları hayatına zor alırsın ama alırsan bırakmazsın merhametlisin ve sevdiğine değer verirsin
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Genel olarak dengesiz bir yapın yok ancak zaman zaman dengesiz tavırlar sergiliyorsun.anlık kontrolsüzlüklerin ufak problemler dengeni bozabiliyor..kontrol mekanizmanı geliştirmelisin..
Toplumun genelini oluşturduğunun farkındadır, bundan ötürü bazı alanlarda kendini öne çıkarmayı çok sever, her zaman bir kaçış içerisindedir.
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Her ne kadar sürekli yalan söylemesenizde, siz tam bir yalancısı nız. İstediğiniz an, istediğiniz koşulda yalan söyleyebilir ve karşınız dakini inandırabilirsiniz. Yalan söylemek adeta sizin meziyetiniz zaman zaman bu yönünüzle gurur duyduğunuz bile olur ama her ne kadar başarılı bir yalancı da olsanız her yalan gibi sizin de yalanlarınız bile ortaya çıkmaktadır, genelde bir zaman aşımından sonra ortaya çıkar yalanlarınız bu yüzden çok dert etmezsiniz ama diğerlerinin gözünde sözüne güvenilmeyen biri haline gelmek üze resiniz.
Korkusuzsunuz :) "Bunlardan korkulur mu?" diyebilirsiniz. Bir de şöyle düşünün; bunlardan korkan bir çok insan var..
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Çok çabuk sinirleniyor ama aynı zamanda kendi moralinizi düzeltebiliyorsunuz olaylara karşı bakış açınız bazen insanları rahatsız edebilir ama siz taviz vermiyorsunuz
Üşengeç ve aksi birisin. Ama istersen çok tatlı biri olabilirsin ;)
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Senin yerinde olmak isteyen o kadar çok insan varki şanslısın şansını iyi kullan.
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Gizemli ve çekici bir insansın. Soğukkanlısın, arkadaşlarınla bile aranda mesafe var, ama onlar sana, seni bırakamayacak kadar bağlılar :)
İŞİN SONU HAKSIZLIK OLURSA BUNA KARŞI GELEMİYORSUN. BU DA SENİN GÖZDEN DÜŞMENE SEBEP OLUYOR. HER KÖTÜ YOLDA UMUDUNU KESİP GERİ DÖNÜYORSUN. SENİN İÇİN KARARLI VE AZİMLİ OLMAN İYİ OLACAKTIR.
Kesinlikle insanlara değer veriyorsun fakat bunu belli etmiyorsun. Canının her istediğinin yapılmasını istiyorsun
Evliysen bunu işaretle :)
Bildigimiz el bombasi. Tek gorevi birkac hedef goruldugunde atildigi yerde patlamak. Biraz zamanlama biraz da sans isi :) Hoplatip ziplatmak icin birebir =D
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Tebrikler oncelikle.Efendi tabiri,Selcuklular zamaninda kullanilmaya baslanmis,daha ziyade Osmanlilarda 15. yuzyil ortalarindan itibaren tahsil terbiye gormus kimselere mahsus bir lakap olarak kullanilmistir.Zamanla, bu manada kullanilan celebi kelimesinin yerini almistir.Devletin ileri gelen memurlarindan bazilarina efendi demek adet haline gelmisti.
Bıraktığınız bir işi bitirmek isteyeceksiniz fakat yine yarıda kesilecek. Gözlerinizle ilgili sıkıntılar yaşayabilirsinz. Bir bozukluk gözüküyor. Aile içinde parasal açıdan bir sıkıntı var ve bu sizi rahatsız ediyor. Eskiden kalma bir miras olayı gündeme gelebilir.
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Kıskanç oLduğun tartışıLmaz. bu duyguyLa yaşıyor, onun için de etrafındaki insanLarLA sağLıkLı iLişkiLer kuramıyosun. bu nedenLe sevgiLin senden uzakLaşıyor. Kendini hayatına daha fazLa odakLanarak kıskançLık duygusundan kurtuLmaya çaLışmaLısın.
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Dünyada ışık saçan bir insan gibisin aydınlığınla belki karalığa bile gölge düşüruyorsun.....
Aşkı kovalamazsın fakat gelirsede geri tepmezsin.Senin için aşk ön planda değil.Olsa güzel olur.Olmasa da yokluğunu farketmezsin.
Sen aşıksın başlıkta dediğim gibi ama unutma aşırı saflık gösterirsen hep aldatılan üzülen taraf sen olursun
Siz umudunuzu yasamak istediginiz aski nefes alip verdiginiz sehirde aramakla zaman kaybediyorsunuz.Cunku hayatinizin aski sizinle ayni havayi solumuyor ayni sehirde sizinle yasamiyor.Siz artik kendinizi onu bulmak icin sartlandirin.Yoksa bosa zamaninizi harciyacaksiniz boyle.Uzaklarda aradiginiz ask bulmaya ve olesiye yasamaya calisin...
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Karanlığı simgeler. Bunun dışında ciddiyeti ve saygıyı da gösterir.
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Gerçekten çok iyi fikirlerin var ve düşünceli birisin. Etrafındakilere yardımcı olabiliyosun.
Cesursun,hiç bir şeyden korkmuyorsun,dayanıklısın,şıp sevdisin,her zmn başrol kız olacaksınx)
Toplumun çok küçük bir kısmı bu grupta yer alır bu kişiler birbirlerini öyle severler ki hayat sadece onlar için "o" kişiden ibarettir. Biraz tehlikeli olmasıyla beraber yaşanabilecek en güzel duygudur.
Silahın Taramalı Eşini ve Çocuğunu Öldüreceksin
Siz düşmanlarınızı yakabilir,kül edebilirsiniz gücünüzü güneşten alırsınız.
İğrenç bir insansın, yarasalar sana girsin. İnsan ol aczık yarasa yemek ne ya.
Sen Yaralasar kitabından Sedef Yankı Sarmaşık'sın!Biraz sakar ve sivri dilli olsanda insanları güldürmeyi biliyorsun.
Sen Eftalya Atalar gibi güçlü ve küçük yaşta kendi ayaklatı üzerinde durmayı öğrenmek zorunda kalan birisin. Aynı zamanda güzel ve zekisin