Sen Galatasaraylısın ve bu forma eminim sanada çok yakışacak.. Sende çok sevmişsin belliki.. Git hemen al sende bir tane, hadi koş.. Emin ol Cemil İpekçi'den çok sana yakışacak, sende magazinlere konu olacaksın, sende moraracaksın.. Heyyy, ne duruyorsun hâlâ? Seni bekliyor store'lar.. Git ve morar!
МiLLi тaкıмıмızıη вaşaяıLı FiLє вєкςiSidiя.мaςLaяda SσğuккaηLı uSLuвuγLa diккaт ςєкєя,яaкiвi iLє кaLdığı тєкє тєк pσziSγσηLaяda яaкiвiηi ςσк кσLaγ şaşıятaη ,Siηiяiηє haкiм σLaмaγaη Sєят вiя σγuηćuduя, мiLLi тaкıмıмızıη єLdє єттiği вaşaяıLaяda ωσLкaηıη paγı вüγüктüя.яaкiвiηiη кüFüя єтмєSiηi γєdiяємєγip diяєк SaLdıяıя.ςσğu тσpςu σηdaη кσякaя.кσdu мu σтuятuя...
Sen çok sinirli ve huysuz birisin.Seni en ufak söz bile delirtmeye yetiyor.Ama sorun 1 arkadaşın veya ailen olunca AKAN SULAR DURUYOR.Hele biri onlara zarar vermeye çalışırsa.Çünkü senin düşüncene göre onlara ancak SEN zarar verebilirsin!Ve bazen öyle çok sinirleniyorsun ki ağzından çıkanı kulağın duymuyor.Eğlenceden o kadar fazla zevk almazsın:Tabii bu kuralları bozmak anlamına gelmiyorsa.