SEN DELİSİN.SENİ KİMSE ENGELLEYEMİYOR.HEM KAFANI HEM KASLARINI KULLANABİLİYORSUN.AYRICA ATEŞLİ SİLAHLARIDA KULLANABİLİYOSUN.
Kendinden fazla arkadaşlarını düşünen bir ayıcıksın... Zar zor sinirlenen fakat sinirlendiğinde gerçekten çok kötü olan bir ayıcık....
İçe dönük ve utangaçsın sen konuşmaktan daha çok dinlemeyi sevenlerdensin ortama hemen uyum sağlayamazsın
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗