Olum bu adi ustunde...43 sene sonra aramizda olmayacaksiniz buna uzulmedik degil.Ama elden gelen bisey yok.Bu kalan yillarinizi doya doya mesut sekilde gecirmeye bakin yoksa olum saatiniz geldiginizde keske diyeceginiz bir cok sey geride kalcak.Aklinizda olan seyleri biran once yapmaya koyulun....
Komunist Lider..Küba'nın cesur yürekli özgürlük savaşçısı.. Kendinden çok başkalarını düşünüyorsun.Çevrendekiler ve sevdiklerinin mutluluğuna önem veriyorsun.Çok cesursun,kararlı,çalışkan ve azimlisin.En önemli özelliğin asi oluşun,sen düşünen sorgulayan ve her yerde her zaman hakkını arayan,tuttuğunu koparan birisin.Mücadelecisin azimlisin,asla pes etmezsin.Özgür ve tam bağımsız olmak senin hayat felsefen.Para,mal mülk gibi maddi şeylerin senin hayatnında hiç bir önemi yok.Girdiğin ortamlarda çabuk dikkat çekiyorsun ve zekanla insanları kendine hayran bırakıyorsun,sevilen,aranan ve özlenen birisin..Sen çok farklısın.İdeolojik görüşün Totaliter rejim(komunizm);ortak mülkiyete dayalı,eşitlik özgürlük ve kapalı ekonomi gibi terimleri ilke edinen devlet anlayışını benimsiyorsun.
Sen Leon'sun. Leon bir polistir. Ve başkanın kaçırılan kızını bulmak için şehrin başkanı tarafından zombi şehrine gönderilir işte bütün macera burada başlar. Yola çıktıklarında Leon arkadaşları tarafından yarıyolda bırakılır ama bu arkadaşların sonu iyi olmaz ve arabalarıyla birlikte derin bir çukura düşüp ölürler Leon ise tek başına başkanın kızı Ashley'i arama macerasına koyulur. Sonuç olarak Leon kızı kurtarır. Dönüş yolunda Ashley boş zamanında ne yapıyorsun der Leon'da mesleği gereği bunun olamayacağını söyler ve kısacası kızın çıkma teklifini reddeder. Ne kabalık ama :D:D
Siz tam anlamıyla sosyal ortamların aranılan insanısınız. Yalnlızlık hiç bir zaman sizin tercihiniz olamaz. Bir ortama girdiğinizde illa ki sohbet edecek birilerini bulur, insanlarla kaynaşır ve kendinizi kısa sürede sevdirirsiniz. Sizin bu rahat tavırlarınız karşınızdaki insan çekingen biri bile olsa sizinle kolaylıkla iletişim kurabilir. Bu yüzden bir çok insan sizin yanınızda kendini rahatça ifade eder ve sizinle vakit geçirmekten keyif alır. Hatta etrafınızdaki çekingen arkadaşlarınız cesaret edemedikleri bir girişimde bulunacaklarında ya sizden akıl alırlar yada sizin de yanlarında olmanızı isterler. Kısacası siz ıssız olacak son ‘ada’sınız.
Sємih...Laкaвı ηöвєтςi qσLćüdüя.мaςıη вaşıηda qiяdiği zaмaη єткiLi dєğiLdiя Faкaт Sση 30 daкiкa кaLa qiяdiğiηdє qσLüηü γazaя.25 γaşıηa qєLмişтiя aмa haLa qєης Sємih diγє aηıLıя,hєp кяiтiк qσLLєя aтaя,Sση γaяıм Saaтiη γıLdızıdıя.Sση γaяıм Saaтiη єη iγi тσpςuSuduя,ςσк вaLLıdıя dєFaηSa ςaяpSa вiLє qσL σLuя hєp...
Sekiz, sabitliğin, sorumluluğun ve dünyasal bilgeliğin rakamıdır. Ayakları yere son derece sağlam basan Sekiz, güvenilirliğin özünü oluşturmaktadır ve dünyamızdaki tüm deneyimleri kapsamaktadır. Sekiz insanı, sıkı çalışan, kararlılık ve tutkuyla zirveye tırmanan ve genellikle bir şirketin ya da organizasyonun başındaki insandır. Azmi, görev bilinci ve üretkenliği ile, varlık kazanmak konusunda da başarılı olacaktır. Sekiz insanları, karşılarındaki zorluklar ne olursa olsun, ellerindeki göreve azimle bağlı oldukları için yaptığı işi daha da iyiye götürecek ve bu alanda başarılı olacaktır. Sekiz insanları başka insanların gözünde esneklikten yoksun, sabırsız ve hatta zaman zaman inatçı görünebilir, ama bu, elindeki işi tamamlamak konusundaki kararlılığından kaynaklanmaktadır. Dengesi bozulduğunda Sekiz insanı, güvensiz, dalavereci olabilir ve kendini kurban gibi hissedebilir. Elementi Toprak'tır. Sabırlı, başarılı, azimli insanlardır. Çocukluk dönemlerinden kaynaklanan güvensizliklerinden dolayı yoğun bir şefkat ihtiyacı hissederler. Üretken insanlardır. Zarif yüz hatları olan bu insanlar ilerleyen yaşlarında da genç görünürler.
Evet sen gerçekten bilgilisin ama bence bunu herkesin içinde heryerde belli etmemelisin dışardan seni tanımayanlar ukala olduğunu düşünecektir...azcık ince düşün öle karar ver...yeri geldiğinde söyle yeri geldiğinde söyleme ki insanlara batma...öğren artık...herşeyi bilmek zorunda değilsin hadi bildin bari ispatlamaya çalışma...:D:D işin zor valla...çok şey bilmek kötü...sazan olursun evladım bu devirde:D
Sizin temel düşünceleriniz genelde işleri nasıl sonuçlandıracağınızı planlamak üzerine yoğunlaşmış. Sistematik bir yaklaşım geliştirerek işleri, ilişkilerinizi ve hatta yaşamı anlamaya çalışıyorsunuz. Siz kendinizi çevrenizde ki kaynakları arttıran bir insan olarak görüyorsunuz. Çevrenizdeki yetenekleri ve kaynakları araştırıyor, deneme yanılma yolu ile dünyanızı tanımaya çalışıyorsunuz. Keşifleriniz ile yetenekli insanları ve kaynakları doğru yerde kullanma gücünü kazanıyorsunuz. Eğlenmek sizin için bir olaydaki bütün gerçekleri araştırmak ve tüm parçaların doğru yerine oturmasını sağlamak demektir. Siz bir işte ya da ilişkideki başarılı kısımları büyük bir dikkat ve zevkle incelersiniz. Her başarılı bölüm sizin için tekrar değerlendirebileceğiniz ya da başka bir alanda yeniden kullanabileceğiniz değerli bir parçadır. Birçok kişinin şaşkın ve hayranlık dolu bakışları altında siz var olan kaynaklardan yeni ve orijinal kavramlar, fikirler, olgular yaratırsınız. Teknik yaklaşımınız, rahatlıkla eksik yapılan işleri hemen görmenizi sağlar. Bu başkalarında kendilerini savunma ihtiyacı doğurabilir ve sizi aşırı ciddi olmakla suçlayabilirler. Genelde bir hata yapıldığında siz bunu fark eden ilk kişi olduğunuz için insanlar sizden çekinmeye başlayabilir. Fazla hareketin olmadığı bir ortamda özellikle dikkatli olun. Yeniliklerin olmadığı bir ortamda kendinizi değişmez bir döngü içinde hissedebilir ve mutsuzluk yaşayabilirsiniz. Başkaları sizi negatif, mızmız yada sorun arayan birisi olarak görebilir. Gerçekte siz aslında sadece kayıpsınız ve ne istediğinizi bulmaya çalışıyorsunuz. Eğer sarıyı portakal renginden daha çok seviyorsanız, kişisel gelişiminiz başkaları ile olan ilişkilerinizden daha önemli demektir. Eğer portakal rengini sarıdan daha çok seviyorsanız, başkalarının ihtiyaçlarını kendi ihtiyaçlarınızdan daha önce düşünüyorsunuz demektir.