Hyunjin ile çok iyi anlaşacağını düşünüyorum,bence onunla tanışmalısın;))
Kankanız size çok değer veriyor ve aklında sizden başkası yok siz onun için çok değerlisiniz o hayatında hiç sizin gibi birine sahip olmadı
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎
Kendini oyle sikiyorsunki bir patlama yasaman an meselesi. Bu hayatinin her alaninda boyle. Kendini ve duygularini saklamaya cok alismissin. Korkularindan biran once kurtulursan her seyin senin ?cin daha kolay ve eglenceli oldugunu goreceksin.
Kim demiş unuttuğunu ona hala aşıksınnn ..
Jennie rap prensesisin. Onun gibi tatlı ve gülüşünüz güzel.
Oppaların senin için çok önemli mavi rengi seviyorsun :D
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Sen mi pskopatsın mümkün değil meleksin sen melek ..
Bu dünyada seni Onun kadar çok seven biri daha olamaz. Resmen kendisini aşkına yani sizE adamışŞ. Bir çeşit "mutluluk perisi" gibi sadece Senin mutluluğunu düşünüyOr. Onunla ileriye yönelik ciddi bir birliktelik düşünebilirsin. GerçektEn Çok şansLısın. Umarım farkındasındır!
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Sen gerçekten romantiksin, Aşkların da hep gerçek aşklar.. Ama tek taraflı aşklar.....
Evet seni seviyor ama ne derece seviyor onu söylemek zor. Ne kadar sevdiğini öğrenmek istiyorsan ona güven o zaman seni nekadar sevdiğini anlayıcaksın :)
Ooo bu ne haL ya.. Sen test kitaplarıyla dost olcksn yknda..az kaLdr başını şu yapraklardan..Biraz etrafına bak..böLe test test nereye kadar.. yeterLi oLan kadar çalış bnCe.. aYrıca yakında yani öğretmenlerin isimlerini olasılıkla ya da okuldaki öğrencilerin 3/1 'nin 2 katının 1646466 fazlasını hesapLamaya bşLrsn sen .S xD
Sen cok iyi kalpli, kimse hakinda kötü düsünmeyen, herkezin yardimina kosan birisin bu yüzdende sevilmeyi sonuna kadar hakediyorsun ama dikat et ve kendini kulandirma! Sende sadece hakedenleri sev..
Oda seni seviyor..ee daha ne bekliyorsun..hislerini ona açıkla..!!!
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD
Sen çok tembelsin sorumluluk alamıyorsun**kendine çeki düzen verr
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Ayh ayh! Şehrazat2! Yaa şehrazat çıkmanı pek istemzdim cnku şehrazat hic gülemiyorki! Ama sen gül!
Sen tam bı jennie sin harika ve akkılısın eğlenceli birisin keşke jennie yı sana verebilseydik
Evet güzelsi ama çok değil kendine biraz daha bakmalı ve daha güzel giyinmelisin. Bu seni dünyanın en güzel kızı bile yapabilir. Çünkü çirkin kız yoktur her kız güzeldir tabi kendine bakarsa.
Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
Sende RORA gibi enerjik ve dişadönüksün istediğini elde etmek için elinden geleni ardına koymazsın insanlar seni seviyor çünkü olduğun gibisin
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Yaa yerem seni mükemmelsin kuzum aferin böyle dewam et blakpink in ceo su olacaqsın ;)
Hangi skz üyesinin ideal tipi olduğunu öğrenmek
Vayy vay kimleri görüyorum kendini fandoma adamış biri tebrikler böyle stay e can kurban😻
Birini sevmek için çabaların bir işe yaramıyor aşık olmak çok zordur..
Sen kız kpop grubu "Itzy"sin Yenilere açık sabit enerjiye bir sahipsin💚
Söyleyecek bir şey bulamıyorummm ÇOK TATLLIII HARİKAAAA
İlizyon gücünü sahiptir. Ve düşmanına gizli saldırılarda bulunmayı sever
Senin kişiliğin; Samimi, kafa dengi, komik, sevecen, ve çoğu zaman iftira atılan o masum kişisin. Kendini ezdirme! Çoğu kişi sana imrenir. Çok sosyal olduğun söylenemez. Bazen dışlanabilirsin ama üzülme en yakın dostların seni asla bırakmayacaktır!
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Müzik dinlemeyi seviyorsun, havalı giyinmeyi seviyorsun ve eğlenceli birisisin
Sen kesinlikle 4N1K'sın.Sen ileride/şimdi o 5 arkadaş gini harika bir dostluk yaşayacaksın..Bindan eminim.Ve hiç şüphem yok ki senin bir Ali'n ve Barış'ın vardır.Hissedebiliyorum.
Sen Karina sın hırslı ve iyisin her zaman en iyisini bilirsin
Sen Han Seo- jun gibi yakışıklı ama kısmeti kapalı birisin.
Sen cheong ah'sınn! Neselisin basklariyla konuşmadan bile iletişim kurabilrsin. Gözlerin herşeyi anlatır. Hayatındaki zorluklara kolayca göğüs gerebilirsin. Arkadaşlarıma çok sadiksin. Cok neseli bir insan değilsin sadece belli kişilerin yanında oyle
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Sen zeynepsin.Onun gibi tatlı neşeli ve eğlencelisin BOYKE DEVAM GO GİRLL
Birbirine benzeyen iki kız ya da erkek mükemmel anlaşacakları kesin..
Insanlara yardı etmek hoşunagidiyor ve soğuk kanlısın
İlişkinizde hiçbir problem yok! Arada bir sorun da çıksa, bunlar ilişkinin tuzu biberi.
Tam jennie nin ideal tipisin eğer gün gelir jennie ile tanışırsansız çok iyi anlasirsiniz
Çocukları ile oynamayı da bilen onlara sevgisini aktarabilen birisiniz. Bu arada da hayatın kurallarını öğretmeye çalışıyorsunuz. Eşiniz evden uzak olduğunda çocukların tüm eğitimini üstünüze almak sizi korkutuyor. Sorumluluklarınızın farkındasınız. Çocuklarınıza örnek olduğunuzu biliyorsunuz. Hayatı öğrenmek için deney yapmalarına izin veriyor ama kendilerine zarar vermemeleri için uzaktan kontrolü elinizden bırakmıyorsunuz.
Sen önüne ne kadar engel çıksa da pes etmeyen cesur bir insansın. Oldukça azimli ve şaşırtıcı.
Korenin algılarına göre ortalama bir güzelliğin var!
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Harikasın AsK senin göbek adın
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Sana çok iyi bir kardeş olabilir. Özellikle abilik görevini çok iyi ev güzel yapar!
Soğukkanli aynı zamanda az çevresi olan kaba birisin.
Arkadaşlarlarının arkasında duran sadık bir dediğini iki etmeyen satmayan bir dostsun ( yani kaşar değilsin)
Gelecek ay senin Hayatının en güzel aylarından biri olacak.Para konusunda son derece sanslı olacaksın paran 1 se 10 , 20 yse 100 olacak. Arkadaslarınla dostluga dogru gideceksin. Ummadıqın kadar insanlarla arkadaslık kuracaksın ve çevren genişleyecek.Coqu ikisi seninle sevgili olmak isteyecek ve aradığını bulacaksın. Bu ayı iyi degerlendir...
Çocuklarla iyi anlaşıyorsun ve eğlencelisin, eğitim alanında iyisin. Eğer gerçekten öğretmen olmak istiyorsan öğrencilerine iyi davran ve her şeye kızma!
Sen çokkkkkkk güzel/yakışıklısın. Ama bu aralar üzününsün Ikbal olayları için. Ben senin geleceğinde bir savcı/Fulbolcu/Aktor/Şarkıcı bunlardan biri olacak mısın gibi geliyor. Çok bakımlı/temiz birisine benziyorsun. Hayatında başarılar ve mutluluklar
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Sevion sen baya
Eğer cevabın evet ise sen hyunjine çok güveniyor uzaakta bile olsa ona içten içe dertlerini anlatıyor ve fotokartları ile aşk yaşıyorsun .onun hakkında kötü birşey söylendiğinde hayır bu doğru değil yada başka cevaplarla savunuyorsun
Sen neşeli ve tatlı bir insansın etrafındaki kişilere neşe ve mutluluk veriyorsun harika ve iyi kalpli birisin.
Sen aslında iyi birisin ama genelde siyah giyindiğin için cool oluyorsun ama aslında duygusal ve iyı birisi harikasın🖤
Sen çok tatlı güzel cool birisin çoğu insan seni seviyor 💕
Sen güçlü dürüst ve zeki birisin aynı zamanda cesursun sevdiklerine değer veren harika birisin🍬
Tam sana göre valla öp başına köy 😋
Yeni bir başlangıca hazır mısın? Acı çekmiş gibisin. Çok büyük şeyler başarabilirsin. Hadi şu cehennemden çıkalım!
Sen gayet tatlı ve samimi bir insansın. İnsanları cezbeden özelliğinde bu zaten! Herkese değer veriyorsun. Tabi bununda karşılığını alıyorsun.
Sen naif erkeklerden hoşlanıyorsun.Felix senin için uygun
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Wooaawww- Sen tam Changbin gibi sert görünen ama aslında içi sıcacık olan birisin. Kesinlikle iyi anlaşırdınız. Dikkat et seni kaslı kollarıyla öldürmesin!