אחי, אתה סטלן, אין לך טעם טוב, ואתה לא ממש איכותי... אבל הי - כל אחד ומה שעושה לו את זה !
แบบทดสอบ
אל תמשיך ככה
איכס מאיפה הבאת אותה בלחלחחל(קולות הקאה)
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.
אתה אחלה של כוסון חתיך הורס ומעניין מה אתה עושה שיש ירח מלא
פשששש סחתיין איזה מכונית תהיה לך