Sevgi ve aşkı herşeyi biliyorsun.. bu yüzden ortalığa oldukça sevgi katıyorsun. kristalleri çok seviyorsun.. kalp nedir biliyorsun.. oldukça iyi kalpli birisin.
Bazen çok sinirli olursun.Herkes kaçar.Bazen çok iyi niyetli olur.Herkes seni alkışlar.Arkadaşlarını düşünürsün tabi.Ona lafım yok lakin..Bazen arkadaşlarına sinirlenip darılabilirain.Bu küslük yarın geçer.O yüzden dert etme.Sen en iyisini bilirsin.Böyle devam et.AJ çakması seni...
Sen soğuk tavırlısın zaten kendinde soğuksun daha ne diyim.Senin peşinden koşuyolar kızım! Ruhun duymuyo kim bilir nerelerdesin? Neyse bunları boşver! Güzelim sen bu tavırlarında tıpkı ABBEY ikizisisin haa?..
Sen tam bir Frankie'sin biraz saf biraz meraklı ama güzel birisisin...Eğlenceli kişiliğini arkadaşların çok seviyor.Sen olmasan yapamazlar.Sen harika bir canavarsın.