Sende lidya gibi tatlı birisin ve iyi bir arkadaş ortamın var TEBRİK EDERİM
Vay be ne ara bu kadar gösterişli bakar oldun?Git Jin'e de böyle bak vallaha senden etkilenir...
Sende CHIQUITA gibi bir maknea'sın dışarıdan lisa'ya benziyorsun ama içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde lisa'ya benziyorsunsunuz
SEN KESİNLİKLE LİSA TARAFINDAN YAZLIKMIŞSIN!!Çok iyi kalplisin.Hayat dolu ve eğlenceli birisin.Aynı zamanda havalı ve çok çekici birisin😎