Ne Süm gibi popi kul ne de Jüjü gibi coolsun. Sen kendinsin. Saçmalar,saçmalar ve saçmalarsın. Seni sana anlatmamıza gerek yok sanırım. Sen tam bir SS üyesisin .
Hayattan nefret ettiğin kadar insanlardan da nefret ediyorsun. Ona nefret demeyelim de sevgi nefreti diyelim. Aslında insanları seviyorsun o gösterdiğin nefret ise sevgi göstergesi. Ve laf sokmayıda iyi biliyorsun.