Enerjik, dışlanan, kimse arkasında durmaz ama o kendi başarır. Güçlü ve güzel kadın
Başkaları sizi heyacanlı, havai, etkileyici bir kişiliğe sahip biri gibi görürler, hızlı kararlar alan doğal bir lider gibisinizdir. Ama bu kararlar her zaman “en doğruları” olmayabilir. Insanlar sizi güçlü ve riske girmeyi seven, birşeyi ikinci kere denemekten kaçınan, maceracı biri olarak görürler ve sizinle vakit geçirmekten hoşlanırlar. Tam anlamıyla sosyal ortamların aranılan simasısınız.
Kendi halinde takılan biridir arkadaşlarıyla iyi geçinir ve üstlerinden aldığı emirleri yerine getirir, küçük kardeşi naomiye karşı hassassiyeti vardır ve kardeşi için dünyayı zevkle yakabileceğini bizzat söylemiştir
Herkesten üstün bir zekan var bunu iyi yöne yada kötü yöne kullanmak sana kalmış
Sen karizmatik ve çocukça davranan birisin ama çok iyi futbol oynarsın adında kulübün bile var
Üzgünüz ama çok tembel ve motivasyonsuz bir kişisiniz xd. sık sık uyuşuk görünüyorsunuz. Son derece içine kapanıksınız. Uyku mu? Sizin diğer adınız! Pek arkadaşınız yok. Video oyunlarını seviyorsunuz! Hatta bazen telefonu bırakmakta zorlanıyorsunuz
Cok güzelsin ve senj herkes çok seviyor çok değerlisin bunu unutma güzel insan hayatını nedenle yasaa
Sevdiklerine karşı sıcak başkalarının yanında normal olabilen bir tipsin
İnsanlar yanında duramıyor.En ufacık şey de patlıyorsun.Koç burcu,yengeç veya boğa olabilirsin.İnsanların korkulu rüyasısın.En ufacık hata kabul etmiyorsun.Bir klüp başkanı olsan en ufacık hatada birini atabilirsin gruptan.Bunu yenmelisin.Belki de bir terapi uygulamalısın.Ama umudunu kaybetme.Bir zamanlar ben de öyleydim...
Sen cidden ukesine iyi davranan adammı adam bir semesin,korumacısın,insanları cidden guzel seviyorsun ama sinirlisin hem de çok sevdihin birine bişey olunca kendini tutamıyorun
AFERİM COCUMA COK İYİ BİR İŞ BASARDIN BRAVO NEYSE BEN SENİ TUTMAYAM BALDİBACK İZLEMEYE UCMA ISINLAN!!
Dostum sen gerçekten de onlardansın muhteşem dostum bir ara sevgilimle seni tanıştırmak isterim bazen gidip geliyor ama korkma kısa süreliğine (babam hala marketten dönmedi sanırım o sütü hiçbir zaman alamadı)
(GigaFan)
Sen daha nadir tiplerdensin rahat bi kafan var heesung dışında baya ödülün var ondan çok sevdiklerinde var(belkide yok:o)Heesungu görmek için can atıyorsun
Sen en iyi staysin gerçekten skzyi çok ama çok iyi tanıyorsun adeta skz üyesi gibisin
Oldukça tatlı ve sevimli bir yapın var
Fransızlar, lezzetli ve bol kalorili soslarla hazırlanmış etleri yedikleri ve her yemek yanında şarap içtikleri halde zayıf kalırlar. İşte Fransızlar gibi lezzetli yemekler yiyerek zayıf kalmak istiyorsanız Fransız diyeti tam size göre
Sosyalsin insanları seversın genelde ortama gulusunle nese sacarsın bırı kotu yaklasmadıkca hep iyi niyetle yaklasırsın melek gıbı bıseysın
Sen romance gibi sevgi dolu ve çekicisin
Hepsi doğruyu sen mükemmelsinnnn
Sen Rora'sın çoğu zaman arka plandasın ama vokalin ve sesin çok güzel
Senin gibisine ender rastlanır,hızlı ve doğru cevaplar verebiliyorsun.Pratik zekan gelişmiş.Senin için söylenecek pek birşey yok.Ya da cevapları daha önceden biliyordun :)
Daha çok sevimli ve şirin kıyafetleri tercih ediyorsun
Abin drama queenlik yapıyo mu bilmem ama senin için zor olmalı abine şifa dilerim inşallah drama queenlikten kurtulur ve playboy olur😔
Insanları yönlendirmesiniçok iyi biliyorsun. Onlara öncülük etmeyi, onların yolunu açmayı çok seversin. Gerçekten Lider olmak için doğmuşsun! izin ver sana tacını takayım.
Jennie gibi çokkkk tatlısın ve jennienin ki gibi o gülümsemen hiç eksik olmasınn<333
Sende Sueda gibi grubun küçüğü ama en havalısısın!
Güzel olman nedeniyle seni koruyup kollayacak kişiyi arıyorsun
Saf ve zarifsin ama sf olsuğuna aldanma çok güzelsin , karizmatiksin , herkes sana bayılıyor ama sakın karizmanı ve güzelliğini kimseye kaptırma EZİLİRSİN sonra akıllısın..
Sende Rosé gibi hem havalı hem tatlısın, hiç çekingen değilsin.Bazenleri ölü sessizliğinde olsan da fazlalıkla neşelisin.Peki Blackpink biasın kim?Kim çıkmasını istiyordun.Umarım mutlu olursun bol şans.
Buyuk bir karizman var. herkes sana saygı duyuyor. arkadaslarının iyiligi icin onlara bazen sert davranabiliyorsun fakat bazı durumlarda insanları guldurdugun de oluyor. bazı gizem ve sırlarında var. seni seviyorlar.
Sen uremelisin kanka green flaglar en iyi ve mukemmel flag olarak bilinir, bir green flagin etrafindayken kendini rahat hissedersin. green flagler komik, guzel, anlayisli ve sakindirler, kiskancligin dozunu bilirler ve asla hadlerini asmazlar.
Bütün etrafındakiler tarafından seviliorsun
Sen bir vampir olmak için yaratılmışsın ürkütücü fakat asilsin,kurt adamlarla yapacağın savaşlarda başarılar...:D
Dans dans dans, hayatın boyunca dans edebilirsin.
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Çok tatlısın gerçekten,pek temas sevmezsin diye düşünüyorum<33
Aslında göründüğünüz gibi değilsiniz gerektiğinde SOĞUKKANLILIĞINIZI KORUSANIZDA İÇTEN İÇE duygularınızı yaşayan ve bunu pek sık belli edemeyenlerdensiniz!!!! Çok iyi empati kurabilir ve duyarlısınızdır!!!!!Ancak biraz daha duygularınızı dışarı vurmalı ve pollyanna cılığı oynamamalısınız!!!!
Durağan olmayı sevmeyen, enerji dolu, karar verme kabiliyeti olarak pozitif yönde gelişmiş olan, eli açık, değişimlerin kendilerini korkutmadığı kişilerdir. Biraz hayalperesttirler. Bu yapıları nedeniyle de gerçekleri görmekte zorlanırlar.
SEn petitoyu sevenlerdensin..Küçük ama lezzetli..Bazıları yeme yarışı bile yapıyorlar...
Sen düşüncelerinle herlesi hayran bırakan birisin. Herkese akıl hocalık yapıyorsun. Çok düşüncelisin.
Genelde İnsanlar seni uzaktan görünce duygusuz diyebilir ama yakından tanıyanlar senin ne kadar cana yakın olduğunu bilir ve ayrıca sevdiklerini fazla önemsiyorsun kedi bağımlısısın not-BU SADECE SEORİ OLABİLİR
Sen My Melodysin!Çok tatlısın herkese yardım ediyorsun ve bu yüzden herkes seni çok seviyor!!!
Kendinizi genç hissetme eğilimindesiniz. Ancak yaşınızla doğru orantılı olarak gelecek tecrübeleri ve olgunluğu gerektiği gibi yaşayamazsanız bu kez de çocuğunuzun evden ayrılması ya da işten çıkarılmak gibi bir durum sizde şok etkisi yaratabilir. Bunun sonucunda düşünce yapınız tamamen değişmek zorunda kalır.
Bts'in ARMY lere ihtiyacı var army olmak için her şeyi bilmen gerekir
Neşeli , yakışıklı , tatlı ve şirin bir grup seviyorsun
Çoook Masumsun ! Sana Kim Kıyar ¿ Tatlı Şey Seni ...
Kris sana uygun bir oppa buna emin olabilirsin :)
Ikizlerin arasında kaldın !! ama yakışır
V ile evleneceksin. Ciddi olmamı ister miydin ???
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Bugün şanslımısın deilmiisn diye bu uygulamayı .
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Korenin güzellik algılarına uyuyorsun!
Kendi halinde takılan,huzur dolu,resim yapmayı seven arkadaş ortamı orta olan ve çok bağlandığın bir kankan var
Sen tam bir natsukisin yemek yapmak senin favori bir aktivite dışa doğru çok agresif bir kişiliğe sahip olsanda içinde çok şirin birisin
Taehyun ile 100 de 100 uyumlusunuzz oaa ;))
OOO Süperrrr Sen Tr Şarkıları Yalayp Yutmuşun Aynen Devam
Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)
Teshis: Siz ortama nese katan votka gibisiniz. Eglenmeyi seviyor, hayatta yasadiginiz her seyden keyif almaya bakiyorsunuz. Nesenizle girdiginiz ortamlarda da en dikkat cekici insanlardan biri siz oluyorsunuz. Sorunlarini cok kafaya takmiyor, keyfinizi kacirmamaya calisiyorsunuz. Eglence soz konusu oldugunda gozunuz hic bir sey gormuyor ancak bu durum kimi zaman sorunlara karsi duyarsiz kalmaniza da neden oluyor. Bu konuda biraz daha dikkatli olmalisiniz. Neseniz daim olsun!
Sen genellikle sinirlenince el hareketi çekersin aman ha ailendern birinede hareket yapma hareketin allahını görürsünha ben söliyim
Tarzını yansıtan ve rahat his edeceğin Bu gruba uyabilirsin !
Güçlü ve guzel bir duruşun var. Herkes için izle bir kişiliksin. Sen grupta karar verenlerdensin.
Arkadaşın senin can dostun onu hiçbir şeye tercih edemezsin.O senin için en özel şey!