Bazen aklın fikrin şeytanlıkta ama bazende kanatsız bir meleksin.Bu senin karşındaki insana göre değişiyor ne hakediyosa onu yapıyosun.Kötüyse kötüsün iyiyse iyisin.Ama sen sana kötülük yapanlara iyilik yapki o kendinden utansın ;) :)
Mükemmel espri anlayışınla herkesi güldürmeyi başarıyorsun! Ne kadar üzülmüş olursalar olsunlar sana gelebileceklerini biliyorlar ve sen de onları eğlendirmeyi biliyorsun!