Çok büyük 1D hayranı ve Büyük , koyu bir Directionersin !
Çok büyük hayranısın ve onlara bayılıyosun ! onlar senin yaşam kaynağın !! onların hakkında herşeyi biliyosunve Hiçbirini dışlamıyor , Hepsini eşit seviyosun ! Sen Mükemmelsin :)
Içinde hem bir zalim hemde bir şirin yönün var bazen intikamcı bir psikopat gibi bazen ise çok tatlı bir insan oluyorsun yani bir nevi 2 yönlüsün aman ha insanlar seni kızdırmasın :D
Sen eğlenceli birisin....Patronlukla ilgilenmiyorsun ve şarkı söylemeye ve taco'ya bayılıyorsun!Yinede biri sana bir şey söylerse altta kalmayacaksın....
Lider olmak istiyorsun.Kendini yardımcı kahraman gibi görüyorsun ama bundan vazgeç kötü olmak istemezsin.Çok ciddisin biraz eğlenmen gerek hayatın tadını çıkar.İçinde ki küçük kızı pek dışarı çıkarmak istemiyorsun bunun nedenini bilmiyorum?
Bazen çok sinirli olursun.Herkes kaçar.Bazen çok iyi niyetli olur.Herkes seni alkışlar.Arkadaşlarını düşünürsün tabi.Ona lafım yok lakin..Bazen arkadaşlarına sinirlenip darılabilirain.Bu küslük yarın geçer.O yüzden dert etme.Sen en iyisini bilirsin.Böyle devam et.AJ çakması seni...
Sen de Elsa gibi güzel ve cesursun biraz içe kapanıksıksın çünkü sorunların var herkes seninle ilgili tuhaf hisler duyuyor sen yakınlarını korumaya çalışıyorsun ama hiç pes etmiyorsun