Sen çok güzel birisin,genel de sesini alçaltarak konuşursun ve çok kibarsındır.Her daim barışma taraftarısındır.Ama eğer ki biri senin değer verdiğin insana birşey yaparsa ozaman senden kaçmasının imkanı yoktur
Çiçeklerle uğraşır ama ateş gücü vardır bazen yanlışlıkla çiçekleri yakar bu durum yüzünden annesi Bloom'u suçluyor çünkü çiçek perisi olmak istiyor kim bilir belki kalbi taşlaşır ve kötülüğe hizmet eder.
Sevgi ve aşkı herşeyi biliyorsun.. bu yüzden ortalığa oldukça sevgi katıyorsun. kristalleri çok seviyorsun.. kalp nedir biliyorsun.. oldukça iyi kalpli birisin.
Bu dört mükemmel kız senin idolünse , bir şeyleri başardın demektir.Sakın bundan vazgeçme !! FOREVER MİXER dostum FOREVER ... Onların şarkılarındaki derin anlamlar,yaşadıklarımızı anlatmaları onları sevmemiz için büyük bir neden bence ve ben onları çok seviyorum , sen de sev ...
Aşırı iyimsersin,kendine güvenin tam fakat bazı kişiler senin bu iyimserlik yönünü kötü kullanmak isteyebilir.Bu çok normaldir çünkü senin gibi insanlar çok nadir bulunur.Ne kadar iyimser olsanda kendini korumayı bilmelisin.Sana iyi şanslar.