Kalbini kazanması için ona bir şans daha vermelisin..
Tam profesyönel üstelik mütevazi bir futbolcusun.Takımın için paha biçilemez degerdesin.Taraftarın asla sırtını çevirmeyecegi oyuncu
Her ne kadar askokusko olmasan da yinede içinde bi askoluk var
Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.
Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Efendi insanları seversiniz siz. Müstakbel eşinizden de düzgün bir yaşam, pratik bir zekâ ve olgun davranışlar bekliyorsunuz. Ne yaparsa yapsın, başarıya ulaşacaklardan müstakbel eşiniz. Sağlam bir kariyer sahibi, kendi ayakları üzerinde duran, sakin ve yetenekli biri. Ayrıca bilgili olduğu kadar da mantıklı da… Böyle birinden maddi ve manevi çok destek görürsünüz. Saygılı ve oturaklı yapısı ile insanlar arasında da dikkat çeken biri olur. Onu, yanınızda gururla taşıyabilirsiniz. Mutluluklar dileriz…
Kötü araba kullanıyorsun dikkatli ol! Yoksa 2-3 yıl içinde öleceksin!
Sen onun ne yaptıgını kalbınden gecırıyosun buda senın onsuz yapamıcanı gösterir
Tam bir işkolikle berabersiniz; ancak onu yanlış anlamayın. O size paranın satın alabileceği en güzel hediyeleri bulmak için bu kadar çalışıyor ve ihtiyacı olan sizin destek ve ilginiz. Her an onun aklındasınız, bunu size çoğunlukla gösteremeyecektir ancak hislerinize güvenin. Kariyeri onun hayat damarı gibi ve en büyük rol de sırtını sıvazlayan partnerinin, ister kabul edin, ister etmeyin. Arada sırada size yönelttiği eleştirilerin dozunu bazen kaçırsa da son derece iyi niyetlie sarf edilmiş, sadece iyiliğinizi hedefleyen sözler bunlar. Esasında utangaç olduğunu siz zaten çoktan çözmüş olmalısınız ve ona eşlik etmeniz temel ihtiyaçlarından biri. Bir oğlakla beraberlik insandan çok şey götürebiliyor, kabul, ancak el ele verdiğinizde hedefiniz yıldızlardan aşağısı olmayacak ve biraz çabayla parıldamayı başaracaksınız.
İçe dönük,utangaç, egolu gözüken ama aslında kafa dengi ve iyi birisin ama biraz Soğuksun yinede bu bir engel değil🖤
Alınma ama bayağı sağın solun belli olmuyor. kafana göre takılıyorsun.hayat sana güzel!
Gitarı, şarkı söylemeyi çok seviyorsun. Dostluklar senin için önemlidir ve Renkli saçlara bayılıyorsun. Demi Lovatoyu çok seviyorsun. :):):)
Çok tatlısın tıpkı selin şekerci gibi
Yani bazı huyları hoşuna gitmiyor ama yinede biraz olsun sogumuşsun
Sevgili bulmalısın acilen yoksa yalnız geçen gün sayın artar seni sevenin yanında olmalısın...
Sen kesinlikle kuromisin! Özelliklerin aynı kuromi
Aşk senin için bir tutku.Biri senden mi hoşlanıyor?Onu itiraf ettirmek için elinden geleni yaparsın ve tam bir aşk yaşarsın !
Verdiğin cevaplar o kadar düzgün ki sen galatasaraylıdan başka biri olamazsın :)
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Filmlerde baba adamlarin sag kolu olup,bu adamlarin karilarina.tecavuz edebilen,en hizli tecavuzcu,birilerinin kurbani kurtarmamasi icin tecavuz hizina son noktayi koymus ekol...
Çok mu süslüsün ? veya Çok modaya uyan mı ? Bu gruba uyabilirsin !
Bazen yalnız olmak istersin kendini yansıtmaya çalışırsın ama aileni ve arkadaşlarını çok özlersin ve iyi birisin
Çok komiksin ve duygusal yardım sever birisin birine yardım etmeden duramıyosun ve espirilerin yüzünden bazen başına bela açıyosun be :D
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Ya senin kadar güzel bulunmaz dünyayı çıldırtıyosun devam et
Biasını tanıysun yani çakma army değilsin onu anladık bu teste
Çok yumuşak başlı, tatlı dilli ve biraz ürkek birisin. Arkadaşların senin iyi yürekliliğini çok seviyor ve seni kabuğundan çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
Kesinlikle bol kıyafetler sana çook yakışır
Çok olgun birisin. sorunlarını konuşarak halletmeyi tercih ediyorsun bu da olgunluğun bir göstergesi zaten
HiLary qibi etkiLeyici tatLı bir qüzeLLiqin var.ßu qüzeLLiqini Hiç bozma.
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sizin beklediginiz ask,aslinda size cok yakın yerde sizi bekliyor sizden habersiz.Arkadaslariniz arasinda ama siz gozlerinizi acip bakmiyorsunuz bile mutlulugu uzaklarda arayarak vakit harciyorsunuz.Biran once durumun farkina varmalisiniz.Yoksa is isten gecmis olacak bizden size tavsiye....
Senin beynin kız. Ama erkek olabilirsin normalde. :D
Mavi göz,beyaz ten,erkek
Teshis: Yeryuzu onceki enkarnasyonunuzda bir kadindiniz.Bugunku Amerika civarinda biryerlerde 800 civarinda dogdunuz.Bir Kizilderiliydiniz.
Değişiklikleri seven bi insansın.sevdiklerine bağlısın
Ara ara mal oluyorsun ama yinede çoğunlukla akıllısın
Opulmesi gereken ve bizlere en mutlu anlari yasatan kutsal yerimiz.Sevgililerin vazgecilmez adresi kimi zaman.Sanslisiniz bu sansi kullanin ve daimi mutlu olun...
Eğer bu cevapları verdiğsen Esmer / 15 /T/💗 bunları verdisen beni tanımıyosun...
Toplumun büyük çoğununluğunun olduğu gibi buda malesef sıradan bir aşk daha doğrusu aşktan ziyade bir sevgi ve hoşlanma durumu deyebiliriz.
Sizi mutlu edicek kişinin adı büyük ihtimalle Suat olucak...Sakinliği, refahı ve sorunsuz bir hayatı aradığınız söyliyebiliriz.
Rahatı seviyorsun, topuklu ayakkabılar senin tarzın değil!!! İşte bunlar senin ayakkabın!!!!
Mükemmel uyum! .Kızınız ve oğlunuz birbiriyle uyumlu bir şekilde büyüyecekler..
Yasaları doğru yorumlayabilen ve insanların adalete kavuşmasını sağlayacak birisi olabilirsiniz.
Cimbom Sizsiniz! Harika Kanatlar’a Selam Söyleyin xD
Kesinlikle bu korku filmi sana uygun gidip izlemelisin
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Çok heyecanlı birisin! arkadaşlarınla iyi geçiniyorsun!
Kısaca senden tatlısı yok ama sen kendini beğenmiyorsun yanlış yapıyorsun :D
Her zaman gülümsersin. Aynı bir Miley gibi :) İnsanlara bakmazsın onları umursamazsın. Miley çıktığı için çok şanslısın bence :) :)
Sen çok saf bir insansın. Herkese inanıyor ve guveniyosun hemen. Biraz dikkatli ol senin bu iyi niyetini kullanan çok pislik var.
Rap canavarı ya daha iyi bi rapcı olamaz skjdgcfsyoz
Sen bu kişiye takmış durumdasın yani bırak takma sana başkası yok mu sanki =}
Sizi seven kişinin baş harfi A çevrenizde ki A'lara dikkat edin.
Valla yalan söylemeye gerek yok sizin acilen hayatınızda değişiklikler yapıp para kazanmanız ve doğru yatırımlar yapmanız gerekiyor yoksa yine bana hüsran diyeceksiniz:(:(:(
SANA GÜVENİYO SENDE ONA GÜVENİYOSUN..DOSTLUĞUNUZA ZARAR GETİRMEYİN İLERİYE GÖTÜRÜN
Evleneceğiniz kişinin ismi A harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Okesin , özgüvenlisin ama egolu degilsin calismadan basara biliyorsun zekisin derdini anlatmaktan hoslanmazsin ama baskalarini dinleyio tavsiye verebilirsin iyi birisin canim💗
Sen bizim Swag Min Yoongi'mizin biricik ponçik karısısın o senin gibi mükemmel birini hakediyordu onu sakın birakma 😉😉