Sen Rocky'sin . Kendine güveniyorsun ve dans etmeye bayılıyorsun.
Sen tam bir Jennie'sin Jennie'ye çok benziyorsun umarım bir gün blackpink'in konserine gidebilirsin<3
Cidden harikasın! BLACKPİNK'i çok iyi tanıyorsun! Sevdim seni.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
Sen Unnie'mizsin. Onun gibi harika bir ablasın.