Aslında sinirlenince farklı bir kişiliğe dönüşürsün ama normalinde hep şirin ve sakinsindir
Kötü bir kalbin var ama iyi olmak için çabalıyorsun.
Çok tatlısın tıpkı selin şekerci gibi
Utangaç bir meleksin ^^ Bazen çok utangaç biri olabiliyorsun ama çok yetenekli ve arkadaşlarını çok seven birisin. Tahmin edeyim..Bir evcil hayvanın falan mı var? Hayvanları çok seviyorsun.Şarkı yazmayı dene; bu konuda çok yeteneklisin.
Sen çok iyi bir arkadaşsın biraz sakarsın arkadaşların sakarlığını seviyor ve hoşlarına gidiyor
En çok Wendy (Vendi)'ye benziyorsun. Fazlasıyla sakin birisin. Bazen çok üşengeç ve "vurdum duymaz" olabiliyorsun... Güleryüzlüsün ama çabucak küplere binebilirsin. Yine de dostlarınla vakit geçirmek seni mutlu eden şeylerden birisi...