Birine bağlandın mı ona çok sadık kalırsın.Ne kadar herkes seni çok vahşi görüyorsa sen de o kadar arkadaş canlısısın.Göründüğünden akıllı ve yeteneklisin.Ailene çok bağlısın.Eğlenceli birisin.
Seni büyük büyük büyük alkışlıyorum.Neden Mi?Herşeye olumlu bakan ilk insansın.Huyundan vazgeç diyeceğim ama çok geç asla yapamazsın kesinlikle.Olumlu bakarsın seni kimse kıramaz.Sen bir hazinesin.
Sende Özge (Öykü ) gibi sakarsın ama gerçekten çok tatlısın sakar olmana rağmen kimse sana kıyamıyor çevrendekiler seni çok seviyor ama olsun takma kafana her güzelin bir sorunu vardır öyle değil mi ?