:D xD
แบบทดสอบ
Haydi kızlar okula:)
Çöp
Kasın yok ama gücün var
Tembellllllllllllllllll
Kolay bi hareket ama yıkıcı
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
ODUNLA SENİ YANYANA KOYDUĞUMUZ ZAMAN. ALT YAZI VERMEDEN HANGİSİ ODUN HANGİSİ SEN ANLAŞILMIYOR.
Mercedes
Stom bomp u çok iyi yapar
Çok dengesizsiniz, çok saldırgansınız. Her küçük şey szin kavga çıkartma nedeniniz olabilir.