Tıpkı o da seni deliler gibi seviyor.bence artık ona açılma vaktin geldi.büyük aşkınla sana mutluluklar
Sigara icisi ile doneminde ciddi anlamda efsane olmus, sokaklardaki insanlari sigara konusunda kendine ozendirmeyi basarmistir..bir biyik sitiline adini vermistir..
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Savaşçısın Ama korkaksın hep sevgilin tarafından ayrılıp yeniden barışırsın
Sen Elsa'sın, çok güçlüsün ve kendini tanıyorsun. Aynı zamanda çok iyi birisin ve asilsin. Çevrendeki insanları seviyorsun ve çok havalısın.
Çok sevimli ve tatlısın. Ve kesinlikle bom sun ^^
Maalesef çirkinsin. Kendine Bakmalı ve Çok güzel giyinmelisin. Çirkin olmaman için bunlar yeterli. Ama sakın üzülme çünkü artık güzel bir kız olabilirsin.
Sen tembelin tekisin sen salaksın sen tembelsin yakın geleceğinde hiç bir b+k olamicaksın bütün arkadaşların sana gülcek borç istceksin