Kendine güven konusunda sorun yok. İnsanlar önderlik ve ilham için size güveniyorlar. Muhtemelen, yine de, bazı kesim sizin kendini beğenmiş ve ezici olduğunu düşünüyor. Doğru söylemek gerekirse egonuz epey fazla. Siz de şahsi olarak sizi öldürmeyen şeyin sizi güçlendireceğini düşünüyorsunuz. Ancak Goethe’nin ifadeleriyle “İstenilen herşeyi yapmak için insan kendini olduğundan daha iyi görmelidir"
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun
Siz Vachirawit çıktınız siz kavgacısiniz herkese karisirsiniz ama herkesin gözü senin üstünde ve çalışmayi hiç sevmezsiniz
Sen Ateşpare kitabından Aşkın Erizgi'sin! Aşkın kadar güçlü ve hırslısın. Eşitsizliğie tahammülün yok