Aşık Mısın?

Aşık Mısın?

'o' gerçek mi? Sırılsıklam! ? Belki ? "0" ?

เริ่ม แบ่งปัน
Aşık Mısın?
onun gülümsemesi sna ne ifade ediyor?
Aşık Mısın?
ya ağlaması...?
คำถาม 2 / 4
Aşık Mısın?
gözünün içine baktı
คำถาม 3 / 4
Aşık Mısın?
seni sewiyorum lafı sana ne ifade edio?
คำถาม 4 / 4

แบบทดสอบที่แนะนำ