Social App Builder
Social App Builder
สร้างแอปใหม่
English
Azərbaycan dili
Bahasa Indonesia
Bahasa Melayu
Čeština
Dansk
Deutsch
Español
Français
Hrvatski
Italiano
Lietuvių
Magyar
Nederlands
Polski
Português
Română
Shqip
Slovenčina
Slovenščina
Suomi
Svenska
Tiếng Việt
Türkçe
Ελληνικά
Български
Македонски
Русский
Српски
עברית
العربية
हिन्दी
বাংলা
ภาษาไทย
ქართული
中文
한국어
日本語
Other Languages
สร้างบัญชี
เข้าสู่ระบบ
מי אתה מז ' 8 ? [:
לא הבנתם לפי הכותרת ? D: שיר סולומון (: ? נועה פיזיק D: ? תמיר לוי [: ? גל בן שלום S : ? עמית רחמני וליאב ריקובר [: ? שחר בן נון [: ?
เริ่ม
แบ่งปัน
מי אתה מז ' 8 ? [:
שיעור מתמטיקה ,
לא עשית שיעורים ,
שיקרת , והמורה תפסה אותך :O
คำถาม 1 / 4
אני במיצוי D :
אני במצוינות D :
אני לא ישקר :O מה אני שקרן ? :OO
המורה תגיד לי לצאת , אצא אבל מייד אכנס ויגיד , המורה בקשה תכניסי אותי יש רוחות רפאים בחוץ : O
יאשים מישי אחד שמחק לי את השיעורים מהמחברת ! D :
יגד לה כן כן ממשתגידי, ירדם ויחטוף אחר כך מגולן [:
יסכים איתה בהינהון מעצבן וחיוך D :
ישפיל את הראש וידאג לעשות למחר !
יתכווח איתה , מקסימון אצעק עלייה קצת [:
מה אכפת לי , היא תתקשר לאמא שלי ואמא שלי תגיד , כן כן אני בעבודה [:
מי אתה מז ' 8 ? [:
משעמם לי בשיעור ,
מה לעשות ?
คำถาม 2 / 4
אני ייציר את המורה , יצלם הפלאפון וישלח לכולם D :
אני ייציר לי פרחים ושמש ויביא את זה לאחיינית של גולן D:
אני יפריע , אלא מה ? D :
אעשה אפצ'י מלאכותי וישאר כל השיעור בחוץ XD
אצייר לי , אבל אקשיב .
ידבר עם שחר בן נון ב SMS [ =
יצבע את כל השולחן בצבעים , ויאשיXDם את עמית ויובל אייזנברג XD
יתעסק בדברים שלי [ =
מה לעשות ? חייבים ללמוד X :
נחוש בדעתי להצליח ! ממשיך ללמוד לא משנה מה !
מי אתה מז ' 8 ? [:
לא עשית ש .ב ,
ואתה הבא בתור , מה אתה הולך להגיד ?
คำถาม 3 / 4
אבל זה לא פייר ! את נותנת יותר מדדיי ש . ב ! : O
אני יושבת בסוף , היא לא תשים לב עם אני יגיד שיש ואין לי [:
אני תמיד עושה אני לא צריך להמציא תרוצים ...
הכלב אכל לי את השיעוריים ! :P
המורה מה את רוצה ? אני אפפפעם לא מכינ \ה D :
לא עשית ,היה לי חוג , אשתדל בפעם הבאה יותר .
לא ראיתי שנתתת בכלל !
מורה : עשית שיעוריי בית ? תמיד : והתשובה היא : לא .
עשית עמוד אחד ,[ מה שעשיתי בכיתה D: ]
עשיתי הכל חוצמשאלה א חת D:
מי אתה מז ' 8 ? [:
איחרתם ליומטוב של גולן :O
מה תמציאו ? D:
คำถาม 4 / 4
אני גרה בראש העין D :
אני לא מאחר .
אני מצטער , הלכתי ברגל .........
הייתי בלוקר XD
הייתי במצוינות .
הייתי בשירותיים D:
ישנתי עד מאוחר D:
לא שמעתי את הצלצול ! :P
סליחה על האיחור , אבל אל תרשום לנועה ! היא בדרך , ראיתי אותה . והוצאתי לה לשון מהחלון של האוטו XD
סליחה על האיחור , אבל אל תרשום לשיר ! היא בדרך , ראיתי אותה . והוצאתי לה לשון מהחלון של האוטו XD
สร้างโดย
Shany.Mitchell
สร้างแบบทดสอบของคุณเอง
Online People - ออกเดท แชท และพบปะผู้คนใหม่ๆ
แบบทดสอบที่แนะนำ
My Relationship Status
อัพเดตคำถาม คุณรู้จักต้อลในระยะหลั งๆ ดีหรือเปล่า?
เพลงไหนที่คุณมอบให้โกเ บ
คุณรู้จัก ฝนซ์จี้ มากแค่ไหน??
Do U Know Tortong ?
คุณเหมาะกับ "ร้าน" แบบไหนใน Chapter One
คุณรู้จักเพื่อนๆ หอวังรุ่น 17 ดีแค่ไหน
คุณอยู่ก๊กไหนในสามก๊ก
คุณเป็นใครในกนศ.สินสาด
ข้อสอบวัดความสนิทของ Netto
Utcc 49 คุณจะได้เกรดอะไรใน สัมมนา
A-Z With Shinhwa
คุณคือใคร
คุณรู้จักโยคะ "จริงๆ" แค่ไหน
เนื้อคู่ของคุณกับหนุ่ม โปรดักส์รุ่นสุรพล16
คุณคือใครในคูเรียมารดา บัลลังก์ฯ?
ทายนิสัยจากความชอบอยู่ ในส่วนต่างๆของบ้าน
คุณเป็นคนโคราชมากแค่ไห น???
คุุณคือใครใน 502 ภาคพิสดาร
คุณเหมาะจะเล่นดาบไหน@C u Fencing
คุณมีความเปน 3.6 แค่ไหนกัน ?
คุณรู้จัก จักรคำคณาทร ดีแค่ไหน?
คุณเป็นใครในห้อง 502
ผู้หญิงกับความรัก
คุณรู้จัก แอน มากแค่ไหน
เธอเป็นอะไร
สาว K-Pop คนใดที่โดนใจคุณ ?
คุณเป็นเด็ก Postharvest แม่โจ้ ตัวจริงหรือป่าว?
คุณจิ้นคู่โน่ริทมากแค่ ไหนกันเอ่ย??
คุณใช้เวลาในมศว องครักษ์ คุ้มแค่ไหน
แบบทดสอบเพิ่มเติม
โพลล์แนะนำ
ชาตินี้ไอแชมป์จะได้ตัง ค์คืนหรือไม่?
คิดว่า รัฐบาลจะสลายการชุมนุมห รือไม่
กิจกรรมชมรมที่ทุกคน Want
คุณจะเอ็นติดไหม???
Abac ควรซื้อเรือหรือไม่!!~~
โหวตreident Er สวนดอก ภาค2
โหวตดาวและเดือนพี่เลี้ ยงอาเทค2011
Salvo 2010 Vote
Vote Art
หอพักนัก(รัก)ศึกษา
แบบสำรวจเพิ่มเติม
แอพที่แนะนำ
ราชินี หรือ ราชินีบน
คุณปากหมาแค่ไหน?
Joongki Or Jinki
เมาไหมคืนนี้
คนที่เรารัก หรือ คนที่รักเรา ?
แอพเพิ่มเติม