Gij zijt vooral op het internet om te zien me wa da u vrienden zo al bezig zijn ;D en waarschijnlijk hebt gij ne tijd gehad of zit gij in die tijd of ga ge hem nog krijge, da gij een beetje verslaafd begint te worde aan dees hier ;o Buuh, ma da boeit nie, ge zijt een heel sociaal persoon ;D I Like This c;