Çok tatlısın ve huzur arıyosun
Seni sevip sevmediği belli değil .ona açılmadan önce biraz bekle
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Sende Jihyo gibisin o senin ruh eşin...
MutLuLuğun, başına iyi bişey geLmesini bekLemek değiL, hayatın kendisinden zevk aLmak oLduğunu biLiyosun. Kimi zaman PolyannacıLık oynayarak kendini kandırsanda hayata pozitif bakışın yaşadığın kötü günLeri koLayca atLatmana yardımcı oLuyo
Sizi seven kişinin baş harfi E çevrenizde ki E'lere dikkat edin.
Ya sen kraliçemisin nesin bu güzellik ne hastayım sana Xd
Sen Lee cheong-san sın sosyal arkadaş ortamı geniş birisin derslerin iyi çok enerjiksin ve mutlusun ağlasan bile kendini neselendirmeyi biliyorsun duygularını apaçık ifade edebiliyorsun özgüvenlisin
Logan Lee hayatta sadece sevdikleri için savaşan parası olsa bile paraya çok önem vermeyen ama parası olursa da onu çarçur etmeyen kişiler içindir ve başarmak gibi bir hedefi yoktur sevdiklerini korumak ister
En çok Soos (Suus)'a benziyorsun. Fazlasıyla samimi ve eğlenceli bir kişiliksin. Dostlarınla vakit geçirmeyi hiçbirşeyle değişmezsin. Bazen gerçekten çok affallayabilir ve şaşkına dönebilirsin. Herkes seni şaşkın sansa da gerçekte bilge ve akıllıca fikir yürütme de usta birisin. Ama şu kesin; seni heyecanlandıran iki şey var... Macera ve Yemek!
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗