בעלת ביטחון עצמי, דיי קנאית, אוהבת להיות חלק מקבוצה ובעלת כח רב אבל למרות הקושי מצליחה לשלוט בו
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
הרגש שאת חשה הוא אהבה! זו אינה עדין התאהבות אך זו ההתחלה.. אם הוא לא ירגיש אותו דבר אלייך או יעזוב אותך (במקרה ואתם יחד) אז זה ישבור את ליבך.. אך ליבך יתאחה לאחר כמה שבועות או אולי חודשים עם עזרה של חברות ומשפחה ועם קצת עזרה של גלידה טובה.. ^^ הרגש שאת חשה לא אומר שלא תוכלי בלעדיו את עדיין יכולה לחיות את חייך אם הוא יחליט שזה לא בשבילו. אך כול פעם ואתם נפגשים את מרגישה פרפרים וכול פעם שאת רואה את חיוכו את נמסה וכשהוא פונה אלייך את מרגישה צמרמורת. כן זהו אהבה, רגש זה יכול גם להטעות תפקחי עיניים!
לא נורא, לפחות יש לך סיכוי טוב להיות נשיא ארה"ב
אתה בבני ברק לומד תורה אוהב את ה' יתברך רק טוב יצא מימך :)
אתם רוצים לדעת סודות של אנשים ואתם תמיד עסוקים
אתם מצחיקים, רגישים, קשובים ואכפתיים. עברתם הרבה בחיים, והעבר שלכם הוא שעיצב אתכם. אתם מדהימים וחתיכים, עם שיער מושלם, ודאדי אישיוז
אתם בעד קטע של רגישות, להיות יחד אבל בלי צחוקים ופינוקים וליטופים.
היא תהיה בתוך.. תא שירותים, בערב. אבל תהיה מושלמת, לא יבשה ולא רטובה, לא ארוכה ולא קצרה.
את מוכנה להיות שם בשביל כולם, לתמוך, ולהיות הכי טובה בעולם. את יפה באופן מיוחד, ותמיד תחזקי ותדחפי את חבריך להיות הכי טובים בכול מובן. אומנם יש לך פתיל קצר, אבל מה זה לעומת כל מעלותייך? אין שום דבר רע בלהיות קצת כעסנית.
ברשימת השידוכים שלכם יהיה את קיף
האש מושכת אתכם, אתם אוהבים את החום והסכנה שבה.
אתם ידידותיים, אכפתים, נחמדים, שומרים על סטייל, מפורסמים וחברים טובים.
את אמיצה, ולא תנטשי לעולם חבר במצוקה. את מחפשת לעזור ולתרום בכול הזדמנות. פשוט חברה למופת!
יש לך יכולת יכולה לקרוא מחשבות של אחרים אבל כדאי לך לדעת שאסור בלי רשות כי אחרת לוקחים אותך למשפט..
אתם רגישים ואיכפתי היחסים בינכם מאד אינטימיים ואין לכם כל כך הרבה חברים אבל אלו שיש לכם הם לכל החיים לפעמים אתם תרגישו קצת מחוץ לתמונה אבל אם תנסו להיכנס לתמונה יקבלו אתכם בשמחה
את\ה את ילד\ה אמיצ\ה ואכפת לך מהחברים שלך מאוד חשוב לך שאף אחד לא ייפגע ממך או יפגע בכלל לא תשב\י בשקט אם מישהו ינסה לפגוע בהם ולפעמים זה מונע ממך לספר להם דברים את מתייחס\ת לכל אחד בייחס שאת\ה חושב\ת שמגיע לו [בין אם טוב ובין אם רע]