Sen iyi bir keskin nisanci kitap sever sin ve iyi birisin
Herhalde Selena ile tanışsan dost olursun :D
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Sen Özlem kızısın Sessizliğin ve sakinliğin senin baş özelliğin. İnsanlar seni ilk gördüklerinde sinsi sanıyorlar ama asla öyle değilsin. Aslında tatlış bir kızsın.