Sen her şeyi biraz abartıyorsun! Ve herkese belli ettiğin çok iyi ilişkilerin var. Cool olman herkese “Keşke o ben olsaydım!” Dedirtiyorsun.
Cok guzelsin kankam😭💗💨 neyso sıkıldım odevlerim var kısa aciklama yapacam: onune goril gelse yüzük verse eyw dersin bu kadar slk olma sende potansiyel var zengin koca bul bebikk (testi bosuna cozdun baska duzgun test yap💥💥💥)
Müzik dinlerim Dans ederim Film/Dizi izlerim Koşu/ Yürüyüş yaparım Şarkı söylerim Bilgisayar oyunu oynarım
Skz üyeleri tarafından ideal olarak görünüyor olup olmaması
Sen tam Bangchan gibi anne yüreklisin. Birlikte ne güzel anlaşırdınız kim bilir... Biasın Bangchan mıydı?