Onun gibi yakışıklı ve dövüşçüsün
Sen ne güzel ne çirkinsin.Kimi sana güzel kimileri sana çirkin diyecek ilerde.
Okadar çirkin de deil, okadar güzel/yakışıklı da deilsin. tam ortasıı yanii;)
Harikasın AsK senin göbek adın
Sen. cömer, dürüst, cesur, asil yürekli, atak ve karizmatiksin.Yüreğinde asil bir liderin kanı muhtaç.Elementin ateş
Çok seviliyorsun. Saygılı ve azimlisin. Ne kadar yotulsanda hep yeni şeylere başvuruyorsun
Sen oldukça cesur birisin vearkadaşlarınla ailene çok değer veren birisin!
Sen Aşk-ı Memnu dizisinin Bihter karakterisinn..! Yalan söylemek istemiyorsun aslında..Bazen ise cadısın.. =)
Çok Kötü Sen Hiç Türkçe Şarkı Dinlemezmisin Yada Bilmezmisin
Sınıfın pesimisti sensin. Karamsarlığa bürünmüş, melankolik ruh.
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗