את יותר יפה ממני, בכי!!! (את משהוא כמו דוגמנית... איזה כיף לך!) 💔 😋
את זדונית, וערמומית. את חכמה מאוד, אבל לא מודעת לרוע שלך. את משתדלת להיות נורמלית.- כן, אז יש בך טיפה טוב. אבל רק.. טיפלה.. - זה לא עובד לך. אל תנסי.. בית הספר לרוע הוא הטוב ביותר בשבילך!!